Bewuste huisvesting keuzes voor endurance-training?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:41

Anne Marie schreef:
AlaskaTorrie schreef:
... En met de Rucphense bossen en heide naast de deur, hebben we eindelijk weer genoeg uitrijmogelijkheden!

Let op: het staat nergens op internet te vinden op de officiële sites (gemeente/natuurmonumenten/defensie), maar in een erg groot deel van het bos (defensieterrein) mag je ALLEEN op het ruiterpad rijden. Er wordt tegenwoordig heel strikt en vaak gecontroleerd, en het gaat je direct (geen waarschuwingen) €90 kosten!

Er is wel geteld 1 ruiterroute van 9 km... en daar mogen we het mee doen. Het complete bos is 1200 hectare, en wij krijgen daarvan 1 route van 9 hele kilometers... }:0

Je raadt het al... ze hadden mij te pakken van het weekend... en ja... ik ben nog steeds boos.... _-:(

Wat belachelijk.... Ik ben inmiddels nog niet verhuisd, het wordt omstreeks september waarschijnlijk. Het plan is nu om richting Nispen te gaan, aangezien we daar bedrijfsmatig waarschijnlijk een zorgboerderij gaan huren..