Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mieke_Xena schreef:Ja inderdaad! hoe is het met Wesley? Beter met zn pezen? Jij nog niet weer aan de endurance dus?
En de route ziet er goed uit Kristel! Ik ga me inschrijven

MissPippin schreef:ik zou graag de kk willen starten. is er iemand die me kan vertellen hoe en wat??? en evt samen wil rijden...

Corelli schreef:Omdat online inschrijven nog steeds niet lukt, ga ik het formulier gebruiken en mailen, maar kunnen jullie me helpen met een aantal termen?
Er wordt gevraagd om het KNHS-paardnummer, waar is deze te vinden? (staat niet op mijn startpas)
Er wordt gevraagd om het KNHS-persoonsnummer, wat wordt hiermee bedoeld? Ken wel het KNHS-relatienummer, wordt dat bedoeld?
Alvast bedankt

kim345 schreef:Corelli schreef:Omdat online inschrijven nog steeds niet lukt, ga ik het formulier gebruiken en mailen, maar kunnen jullie me helpen met een aantal termen?
Er wordt gevraagd om het KNHS-paardnummer, waar is deze te vinden? (staat niet op mijn startpas)
Er wordt gevraagd om het KNHS-persoonsnummer, wat wordt hiermee bedoeld? Ken wel het KNHS-relatienummer, wordt dat bedoeld?
Alvast bedankt
Ik had nog mijn oude startkaart daar stond wel alles duidelijk op. Weet niet of jedie hebt?
Op mijn startpas kan ik het ook niet vinden...
En op mijnknhs.nl kan ik bovenstaande termen ook niet vinden.. 
Thanks anyway!

kristelhans schreef:Wat gek dat het online inschrijven niet lukt! Heb alles vorige week naar Aart gemaild (die alles moet activeren op de site). Ga ik nog even achteraan mailen...
Ik heb die gegevens in mijn mailbox staan..zoek ik altijd op door in de zoekbalk KNHS te typen en dan krijg ik mijn inschrijvingsgegevens..ook niet op en top handig haha maar inloggen bij mijn KNHS is mij nog nooit gelukt..
Kun je het wellicht even opvragen. (goed bewaren!
) 
kristelhans schreef:Ja, ik heb net nog een mailtje de deur uit gedaan... Misschien kun je even naar de KNHS bellen, ze zijn daar telefonisch erg behulpzaam!Kun je het wellicht even opvragen. (goed bewaren!
)
Merci
Succes en laat even weten of het is gelukt.