Dat kan ik me niet herinneren. Deed mee in Klasse II en m'n paard ging na de rit aan 't infuus
, vandaar dat ik 'm nooit meer vergeet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

samen met een stalgenootje!
super leuk!
Heb zelfs een groom, luxe!
Moet wel heul vroeg van huis weg..even het knopje om..
dus we moesten flink doorrijden om weer op schema te komen, maar dat lukte prima!
pony kon alleen echt NIET zonder haar vriendje, dus ook tijdens de keuring de hele tijd gillen en debiel doen als hij 2 meter te ver weg stond
maar over het algemeen, ging het voor de eerste keer helemaal prima
en mijn pony is niet zo groot, die wist toen ze net in de trailer stond, door haar achterhand te zakken en zo de stang weer ophoog te drukken, om er vervolgens weer uit te schieten, al voordat we uberhaupt dat ding goed vast konden maken, dus konden we weer opnieuw beginnen
dus eenmaal op terrein moesten we nog aanmelden en keuren, maar het was voor ons ook voor het eerst dus dat was allemaal nog uitzoeken hoe of wat.. en toen was het opeens vijf voor twaalf, we moesten al starten maar we moesten nog opzadelen enzo
en na groompunt 3 ook wat stukken lang gegaloppeerd, flink doorgereden maar de pony's konden het prima aan
voor de volgende keer als we meer km gaan doen doen we het natuurlijk niet op deze manier haha

) 
Wel in de stromende regen gestart..ieuw..

Weet je ook waaraan het kan liggen? Te traag hersteld?