En ik zit heel krap met geld ivm die verhuizing van Cas Heb natuurlijk vervoer moeten betalen naar de nieuwe stalling, heb een zadelkast moeten kopen omdat alles nu weer achter slot en grendel moet Zijn geen kleine uitgaven enzo haha.
heleenxx
Geplaatst: 26-09-12 21:21
Zou een goede oefening zijn voor mijn jonkie. Zal er eens over nadenken.
WendyBZ
Geplaatst: 28-09-12 10:27
We hebben in ieder geval voldoende deelname voor één groep. Als er nog meer bijkomen, komt er een tweede groep bij. Er is dus nog voldoende plek
Ik kom dus helaas niet meer met paard, maar ik wacht het voorjaar in Harendermolen weer af, daar sta ik nu heel dichtbij met Cas Maar ik kom wel zonder paard, met camera
Het was heel leuk en geslaagd inderdaad En zeker ook een hele overwinning voor Milan en mij Ben helemaal blij met hem
De dag werd vandaag nog specialer toen paps wel even op het andere paard wou, haha Die is nogal groen, en hij bakt er ook niet zoveel van, en dat ging heeeell erg goed
En ook nog eens op een fries die vliegt als je je been te hard aanlegt Hij heeft voorheen wel eens les gehad met ons overleden paard, hij vond haar zo leuk, dat het weer begon te kriebelen om iets te doen Alleen maar leuk toch?