Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, wij hebben ongelooflijke haast
Een stelletje mafketels zijn het.
. is in ieder geval wel 100% garantie dat we die nooit meer terugzien 
) sturen je gewoon de verkeerde kant op. Fasel schreef:Oh ik wil wel interviewen hoor. is in ieder geval wel 100% garantie dat we die nooit meer terugzien
Wanneer ga je ?
gerritje schreef:tempo lopen, tja ik doe het ook wel eens. als ik kijk in Uck zijn logboek, bijvoorveeld balkbrug 65 km 14,47. zelfde jaar holten 52, km 15,nog wat.
Maar, ik merk het wel daadwerkelijk aan Navy).NaVy!"]
[quote="Westernfreak schreef:Als DN geld wil verdienen, moet hij maar gaan springen o.i.d.
De rensport dan maar in 

[/edit] 

Fasel schreef:Gerritje, op Navy wordt niet gemekkerd omdat zij inderdaad een paard heeft dat snel loopt. Zeker na het voorval van Wanroij waar hij als een idioot door de start ging, sorry, ik kan er gewoon geen waardering voor opbrengen. Het spijt me. Men heeft gelijk als men zegt nuanceren maar vraag me niet te herzien in mening over deze persoon.
gerritje schreef:]Even een andere vraag in het algemeen: Wat doe je als je paard wel de snelheden aankan en ook wil. Ga je hem tegen houden wat veel energie kost of laat je je paard in zijn eigen tempo lopen met het gevaar dat je hard rijdt en de daarvan eventuele consequenties voor lief moet nemen???
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

gerritje schreef:
Even een andere vraag in het algemeen: Wat doe je als je paard wel de snelheden aankan en ook wil. Ga je hem tegen houden wat veel energie kost of laat je je paard in zijn eigen tempo lopen met het gevaar dat je hard rijdt en de daarvan eventuele consequenties voor lief moet nemen???
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
Echter, Salty vond dit tempo te laag en ging haarzelf opfokken.