Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iLOVEVIDO schreef:Mijn stiefmoeder hoeft niet altijd mee hoor!Maar toevallig met mijn wedstrijd in Ommen was ze er wel bij en gingen we gewoon met zijn alle.
Als iemand een bokker weet uit de omgeving: Lemele, Hellendoorn, Ommen enz... Haha. Volgens mij is het namelijk niet zo makkelijk om iemand hier te vinden...

MarlindeRooz schreef:iLOVEVIDO schreef:Mijn stiefmoeder hoeft niet altijd mee hoor!Maar toevallig met mijn wedstrijd in Ommen was ze er wel bij en gingen we gewoon met zijn alle.
Als iemand een bokker weet uit de omgeving: Lemele, Hellendoorn, Ommen enz... Haha. Volgens mij is het namelijk niet zo makkelijk om iemand hier te vinden...
ik wel
heb alleen geen rijbewijs dus rijden wordt hem niet.
maar met de wedstrijd in ommen wil ik je best helpen maar die is pas volgend jaar weer.
maar ik zou best een keer mee willen hoor!

_Noah schreef:Ik zag toevallig laatst een advertentie van iemand op het Endurance forum. Een man biedt daarbij (voor geld) transport aan en wil dan ook groom zijn. (zijn zoon rijdt ook weleens endurance las ik). Het kost je dan wel extra geld, maar als je echt wilt kun je ervoor sparen. Dan kun je om de paar maanden in het seizoen een wedstrijdje rijden.
Toen ik klasse 2 ging rijden is ze begonnen met onderweg te groomen, dat vond ze eigenlijk nog leuker want dan ben je zelf ook bezig. Ze heeft zelf vroeger dressuur gereden, maar ze vond de mooie omgevingen en vooral de leuke sfeer op endurancewedstrijden véél gezelliger! Mijn vader ging ook vaker mee.
Nu rijden we alledrie tegelijk, of eentje groomt voor de andere 2.
! Alles is geregelt, ik ben aangemeld bij een Endurance vereniging. En pap's en stiefma staan er nu ook achter! sheela schreef:He hartstikke goed!Als ze wat vaker meegaan zullen ze het vast ook heel gezellig gaan vinden. Het komt helemaal goed. Wanneer start je de volgende wedstrijd?