Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan nu beginnen met trainen, maar ik vraag me af of ik het wel ga redden met hem. Hij was wel goed in conditie toen ik hem kocht maar wel pas 8 weken ongeveer onder het zadel. Hij is 5 jaar. Heb hem nu bijna 2 maanden maar voornamelijk gewandeld en ongeveer 1 a 2 x per week gelongeerd. Veel in de duinen gewandeld zoals ik hierboven beschreef. Wat denken jullie? annetjee19 schreef:Joepie heb mn nieuwe zadelIk kan nu beginnen met trainen, maar ik vraag me af of ik het wel ga redden met hem. Hij was wel goed in conditie toen ik hem kocht maar wel pas 8 weken ongeveer onder het zadel. Hij is 5 jaar. Heb hem nu bijna 2 maanden maar voornamelijk gewandeld en ongeveer 1 a 2 x per week gelongeerd. Veel in de duinen gewandeld zoals ik hierboven beschreef. Wat denken jullie?
) en wachten dan ook eerst de endurance in kootwijkerbroek af om te zien hoe het herstel is om te bepalen of we katwijk mee rijden. Zo te lezen op de site is er ook sprake van vloed tijdens de rit, dat betekent veel zwaar zand. Is het eb dan kan je tegen de waterkant rijden en is het relatief minder zwaar ( het strandgedeelte dan)
:-P
_Noah schreef:Dan probeer ik het volgend jaar weer , zeker als jij kwb makkelijk noemt, voor ons was het de eerste keer nog aardig pittig