Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horse_Art schreef:@ Mieke_Xena: Wat leuk dat jullie ook beginnen, en bedankt voor het aanbod leek me erg gezellig en zal jullie vast en zeker tegen komen maar ik heb afgesproken om met Sok te rijden wat mij ook heel gezellig en leerzaam lijkt. Maar wie weet kunnen we in Wateren samen rijden? In Grolloo ga ik samen een vriendin rijden, zij rijd dan met mij mee, en zal dan starten in de KK met mijn andere merrie.
Groetjes!
Ik denk dat met zn tweeen rijden ook wel makkelijker is, maar zie ook allemaal berichtjes van Sok (en jou misschien ook?) op het onderwerp 'endurance clinics' in het noorden te plannen, dus dan misschien een keer samen trainen? Tot in Ommen dan sowieso! Leuk!
Ik heb nog niet in dat topic gekeken, zal er vlug is eventjes een kijkje nemen!
Worden in Onstwedde ook gewoon endurances georganiseerd? Kicken
Ben erg trots op haar!
Horse_Art schreef:Is het verstandig om met een westernzadel te rijden tijdens een wedstrijd? Mijn westernzadel ligt goed, en ik heb een speciaal westernpad dat de druk verdeeld. Maar vraag toch even om jullie mening
hoogstens de pad.. Sok schreef:Leuk joh!![]()
Hier kan je een endurance startpas aanvragen, heb je wel eerst je verenigingsnummer van de KNHS endurancevereniging nodig!
http://knhs.nl/objects/00002170.pdf
Sok schreef:Bij mij duurde het een weekje, maar kan zijn dat ze nu ivm de vele telefoontjes ed over rhino wat drukker zijn! Hij is er wel op tijd hoor! En als dat niet zo is, kan je op je inschrijfformulier aangevraagd schrijven en doorgeven als je hem binnen hebt! Ik wacht nog even met inschrijven.. Pony is niet helemaal lekker.. Even kijken hoe het afloopt allemaal!

Citaat:Nu nog even hard sparen voor onze outfit, wij gaan voortaan in rood!
Ik heb er eentje besteld via Huppa.nl
Echt leuk inderdaad die verslaving!