Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er nu al zin in kim345 schreef:rox_en_wilvy schreef:Ze hebben ook een klasse 1 van 26 km mooi alternatief voor als je de 34 te lang vindt!
Weet ik maar ik wilde juist de 34 graag rijden dan.
Maar ik heb nog maar een maand om op te bouwen dus misschien ga ik dan liever voor kootwijk.
heb het zelfde opbouw probleem voor KWB 1 en ik heb dan tentamens. KWB 2 ga ik wel rijden
corrina1994 schreef:kim345 schreef:
Weet ik maar ik wilde juist de 34 graag rijden dan.
Maar ik heb nog maar een maand om op te bouwen dus misschien ga ik dan liever voor kootwijk.
Ga maar naar Kootwijk, want dan zie ik je daarheb het zelfde opbouw probleem voor KWB 1 en ik heb dan tentamens. KWB 2 ga ik wel rijden
MyrtheJ schreef:Kim, ik ben ook pas 2 weken geleden begonnen met de echte opbouw. Doe per week 5km er bij en train rond de 9-10km/u op dit moment. Als je KWB ook met zo'n snelheid rijdt kan het toch best? Je hoeft toch niet op de punten te rijden, maar wel een mooi trainingsrondje?
kim345 schreef:MyrtheJ schreef:Kim, ik ben ook pas 2 weken geleden begonnen met de echte opbouw. Doe per week 5km er bij en train rond de 9-10km/u op dit moment. Als je KWB ook met zo'n snelheid rijdt kan het toch best? Je hoeft toch niet op de punten te rijden, maar wel een mooi trainingsrondje?
Klopt maar ik ga toch voor kootwijk denk ik, ze stond een tijdje met een dik been dus dan start ik liever 3 weken later!
Dus wij gaan denk ik toch voor kootwijk!
Zullen we een keertje samen rijden met de ukkies dit jaar? 

rox_en_wilvy schreef:Als je een kennismakingsklasse wilt starten dan moet je wel lid zijn van de KNHS( bijv. Ruiterbewijs)! Maar wil je echt voor de punten gaan rijden in de klasse 1 dan zul je lid moeten worden van de endurancevereniging! Overigens staat op hun site alles wat je moet weten om te starten! http://www.endurancevereniging.nl