Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Margreetje schreef:Gelukkig maar, bij 3 a 4 uur was ik afgehaakt (nou ja, m'n paard in ieder geval)
Ede is nog wel te overzien met de trailer dus count me in.
Margreetje schreef:Dat moet m'n meissie wel bij kunnen benen.
Maar al was het 3 a 4 uur op wedstrijdtempo dan gingen we dat echt niet volhouden![]()
Dat is nog een broekie, zag in je profiel dat het een AVS is. Op welke leeftijd heb je hem zadelmak gemaakt?
Karrimh schreef:daarom vroeg ik ook of jullie wilden aangeven wat je wilt doen, ik heb genoeg paarden dus ik neem gewoon het paard mee wat bij de training past die jullie willen rijden![]()
ik heb 5 volbloed arabieren in mijn bezit, dus moet je even iets specifieker zijn over wie het gaat![]()
maar
ik heb heb ze op 3 zadelmak gemaakt en 3,5 ingereden. ze zijn van feb dus al snel iets ouder dan de rest.
als we de 11e gaan trainen komt Toke ook mee, afhankelijk van wat we gaan doen weten we ook welk paard we voor haar mee zullen nemen
MarietteRV schreef:Komende twee weekenden kan ik net mee, maar hebben jullie zin om 1 januari samen het nieuwe jaar in te luiden met een leuke trainingsrit?
)(heb de GPS nooit mee met dat rondje
en we kleppen dan best veel
)