Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aan. En als ik straks wil mendurancen dan hoop ik ook dat er genoeg vrijwilligers zijn zodat we ook kunnen starten. Er zijn voor ons maar 4 of 5 wedstrijden om uit te kiezen en het zou zonde zijn als daar van wegvallen ivm vrijwilligers gebrek.specialmoon schreef:hihi ben 14 (dus denk niet dat je daar veel aan had gehad) maar heb er zeker over na gedacht, als ik wat ouder ben wil ik ook zeker wel komen vrijwilligen op wedstrijden die ik niet ga rijden!
Karrimh schreef:specialmoon schreef:hihi ben 14 (dus denk niet dat je daar veel aan had gehad) maar heb er zeker over na gedacht, als ik wat ouder ben wil ik ook zeker wel komen vrijwilligen op wedstrijden die ik niet ga rijden!
er zijn ook kinderen die jonger zijn dan jij die komen vrijwilligen, juist slim om nu al een keer zoiets te gaan doen: jong geleerd is oud gedaan
) 
SplashIsLief schreef:Wij rijden klasse II
SplashIsLief schreef:SplashIsLief schreef:Wij rijden klasse II
Ik heb me helaas om laten zetten van klasse II naar klasse I. Ik heb de hele week met griep op bed gelegen en toen ik vrijdag besloot een laatste trainingsritje te maken, werd ik gestoken door dazen (doktersadvies: niet lopen en alleen liggen). Dus ik hoop deze week verder op te knappen en gewoon klasse I te rijden!