Hoe was het in Leersum????????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:49

mmmm, arwen, jammer dat je me niet op de foto hebt gezet. zullen we voor de volgende wedtrijd je een lijstje met alle startnummers van de bokkers doorgeven. weet je op welke nummers je moet letten. ik ben uiteindelijk gestart als nummer146. overgezet van k2 naar k1. dus misschien heb je me wel ergens gekiekt...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:31

Arwen, overleg eens met de webmaster van de DER-site, die wil graag na iedere wedstrijd foto's hebben voor op de site. Er staan er nu al een paar van Marco op, en ook van Hanifa en van Saskia. Jij maakt ook erg mooie, dus wie weet... Stuur hem iig even de URL waar jij je foto's neerzet, dan kan hij beoordelen of hij ze kan gebruiken voor de site.

Ik heb al een boel verslagen gelezen en moet nog aan de lijst beginnen (nog niet geweest vandaag uit zelfbescherming Haha!). Viv, jammer dat Tjody is afgekeurd! Ik zag hem al niet in de uitslagen staan. Zag wel je mail bij ons op stal hangen, lief van je! Lachen

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:07

mazzeltje schreef:
Heel goed idee, dat doen we, als ik in Leersum ga trainen is dat voor mij ook nog driekwartier rijden hoor, maar met de trailer rijden moet ik altijd, dus of ik nou in Austerlitz, Lage vuursche of Leersum ga rijden is mij dan ook om het even! Jij zit in Prinsenbeek toch??
Heb jij een uitslagenlijst? Weet jij wat Caudia v Bemmel heeft gedaan? ook klasse 1, die staat nl een stukkie verderop met haar paard en had ook best een goeie tijd neergezet, ze was ook nog een kwartier verdwaald, dus ben ik benieuwd waar ze staat!

claudia van bemmel is 8e geworden met 11.18 km per uur.

ken jij de weg in austerlitz, lage vuursche en leersum goed dan?
hihi want ik verdwaal zonder lintjes hoor Knipoog
maar we spreken zeker een keer af want vind het bij alle drie heel mooi om te rijden.
en inderdaad ik woon in prinsenbeek, maar ik ga altijd in chaam rijden.
dat is de oude route van endurnce bavel.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 18:00

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 07:40

Leuk, ik ga vanavond even kijken!! Was er niet bij maar ben toch heel benieuwd!!