Wie gaat er nog meer naar Wateren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:46

Karrimh schreef:
Snoompje schreef:
Ik ga als het goed is met een vriendin. Klopt het nou dat je mag starten met andermans paard, als je maar ingeschreven staat bij het KNHS (gaat hier trouwens over de kennismaking mendurance)?

ja hoor geen probleem, mits paard en ruiter een startkaart hebben dan vormen jullie een gelegenheidscombinatie en heeft er 1 geen startkaart kan je gewoon in de kennismakingsklasse (KK) starten ;)

voor ons is het te ver weg voor zo'n korte afstand en rijd al bijna alle wedstrijden (in binnen- en buitenland) dus weekendje niet starten is ook lekker ;)

Voor kennismakingsklasse hoeft er niemand een startkaart te hebben, alleen lidmaatschap KNHS...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:37

Karrimh schreef:
Snoompje schreef:
Ik ga als het goed is met een vriendin. Klopt het nou dat je mag starten met andermans paard, als je maar ingeschreven staat bij het KNHS (gaat hier trouwens over de kennismaking mendurance)?

ja hoor geen probleem, mits paard en ruiter een startkaart hebben dan vormen jullie een gelegenheidscombinatie en heeft er 1 geen startkaart kan je gewoon in de kennismakingsklasse (KK) starten ;)

voor ons is het te ver weg voor zo'n korte afstand en rijd al bijna alle wedstrijden (in binnen- en buitenland) dus weekendje niet starten is ook lekker ;)

Voor kennismakingsklasse hoeft er niemand een startkaart te hebben, alleen lidmaatschap KNHS...[/quote]

dat staat er ook Djilan ;) als er geen 1 een startkaart heeft kan je gewoon KK starten :P

Anoniem

Re: Wie gaat er nog meer naar Wateren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:54

Dank jullie wel!
Lidmaatschap KNHS is aangevraagd :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:29

ik waarschuw vast: endurance rijden = verslavend :P

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:21

haha we zullen zien karrimh... vriendinnen geinformeerd en die waren in ieder geval al heel enthousiast.
ga het formulier deze week ff uitprinten en dan opsturen. (ik heb hun gegevens zo 123 niet).

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:48

Joltsje schreef:
haha we zullen zien karrimh... vriendinnen geinformeerd en die waren in ieder geval al heel enthousiast.
ga het formulier deze week ff uitprinten en dan opsturen. (ik heb hun gegevens zo 123 niet).

Via deze link kan je je digitaal inschrijven. Scheelt jou een postzegel en mij werk.
http://www.deronline.nl/wedstrijd/insch ... e=20110828

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:55

Je mag trouwens met maximaal 5 tegelijk starten. Ik hanteer geen startlijst maar je moet je starttijd aanvragen na goedkeuring van de veterinair.
Er zijn twee hekken in de route. Als ik om kom in de vrijwilligers dan staat er iemand bij maar de ervaring leert anders. Je zal dan zelf de hekken moeten openen en sluiten. 1 hek is vlak bij een groomplaats dus kan je je groom het voor je laten doen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:14

Napie. Bedankt voor de info. Ik ga informatiw inwinnen bij mijn vriendinnen en ons dan inschrijven

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:20

Uiteraard ook van de partij; zoals Karrimh al aangeeft, endurance is verslavend :D

Wij zijn er het hele weekend; ik start zaterdag de mendurance met Flip en zondag de endurance met Timo. Beide klasse 1 ;)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 12:09

wel gezellig dus.. zaterdag en zondag.. wie weet moeten wij ook maar een nachtje blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:21

Leuk om af te spreken misschien? Zie ons al een kampvuur bouwen 's avonds :D
Wij komen trouwens vrijdags al aan.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 07:01

Ik ga misschien ook al de zaterdags er heen :) Ga zaterdag vrijwilligen en zondag zelf rijden maar aan de andere kant het is ook niet weer heel ver rijden.

Als ik wel ga overnachten, lijkt mij iets van een kampvuur / bbq oid erg leuk!

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 08:23

Ik ben er ook al op vrijdag; tis onze eerste officiële wedstrijd (dus best spannend) en het is voor mij een behoorlijk eind rijden. Kampvuur oid lijkt me super!

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 09:48

Ook ik meld me even, ik ga samen met mijn vriendin (snoompje) we doen de kk. Iedereen komt vrijdag middag al aan. Sommige vertrekken misschien zaterdag na de mendurance.
Lekker weekendje weg voor mij en aanhang, kunnen we gelijk endurance bekijken dat heb ik ook nog nooit gezien.
BBQ wordt georganiseerd op zaterdag (werd me gemeld via de telefoon toen in inlichtingen vroeg) kosten iets van 12.50 deelnemers zouden nog een mail krijgen.

Nu nog iets simpels verzinnen zodat we elkaar herkennen :P

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:09

We doen inderdaad zaterdagavond de BBQ aan in de grote feesttent voor de Golden Ekkels. €12,50 pp en drinken a €1,- p st. Aanmelden bij de Alberthoeve (info@alberthoeve.nl)
Voor de mensen die het hele weekend blijven en mendurance of endurance rijden: ik kan nog wel wat vrijwilligers gebruiken. Vooral als je nog niet zo vaak endurance heb gereden, kan je veel leren van een post op de mendurance. Ik heb ook korte taken zoals de vetgate van de mendurance (2 uurtjes rond tussen de middag)
Graag een mail met naam en mobiel nr naar info@mendurancedfw.nl
In bed in de groepsaccomedatie incl ontbijt kost maar €15,- per nacht. Over het algemeen heel gezellig met z'n alle.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:19

Zo inschrijving ligt bij de post. zie net de link, grappig dat ik er zo wel op kom, maar zelf is het me nog nooit gelukt met mijn der lidnummer...
ik ben wel te herkennen met mijn bruin oranje spullen haha

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:39

wji gaan woensdag ff vergaderen hoe we het gaan doen.. wie weet komen we slapen. maar is ook maar een eindje rijden voor ons (uurtje)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 19:26

nameless schreef:
Zo inschrijving ligt bij de post. zie net de link, grappig dat ik er zo wel op kom, maar zelf is het me nog nooit gelukt met mijn der lidnummer...
ik ben wel te herkennen met mijn bruin oranje spullen haha

Leuk nog iemand oranje!
Ik rijd in het helemaal oranje!

En idd endurance is verslavend!

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:35

Ik ga daar voor de 80 km!!! Iemand enig idee hoeveel hekken er dan voorkomen?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:33

6 hekken, 2 per ronde

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:52

jaa.. we hebben ons opgegeven. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
ik zal ze nu nog even overhalen om daar te slapen en uiteraard te bbqen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 01:39

Was erg leuk om het paard Nanda in te schrijven
Ben het ook eens met je onderschrift

Groetjes Nanda

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:23

hhaha, ik kreeg je mail, en ik dacht. hey, dat is grappig.. :D:D:D Nanda is zeker de beste hahaha

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:26

Helaas loopt de inschrijving bij ons wat vertragingen op. Maar we blijven hoopvol.
Tijdelijk lidmaatschap KNHS was een Bixielidmaatschap grappig maar niet helemaal de bedoeling.
Inschrijving voor 1 nacht in bed&breakfast met 1 paardenbox krijg ik helaas ook geen antwoord op.
En inschrijving mendurance Wateren blijft helaas ook stil.

Het laatste baal ik het meeste van, er is me verzekerd dat er genoeg ruimte is en dat we mee kunnen doen, maar aangezien het onze eerste keer is zou ik het prettig vinden een mail te ontvangen met de route enzo.
Is hier iemand die mij dat mailtje zou willen doorsturen?
Het gaat om mendurance Kennismakings Klasse.
Dan heb ik de tijd om alles op mijn gemakje te bekijken.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:12

@bleustar, ik heb een mail ter bevestiging gekregen dat we ingeschreven staan (en daarna dat er iets niet klopte). heel snel afgehandeld dus. wij doen kennismakingsklasse onder het zadel. maar wel alle 3 lid van de knhs, misschien dat dat het is?

hoe gaat het met starten. hoe laat moeten we er zijn. er was geen startlijst of zo toch?
het is voor ons een uurtje met de trailer, dus waarschijnlijk komen we gewoon dezelfde dag