hoe staat het met jullie planning?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

biancavos

Re: hoe staat het met jullie planning?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 20:07

bij mij gaat het niet helemaal volgens plan
planning was Kwb de 52
kootwijk 62
UHR 2X53
renkum 80
en dan nog minimaal 1 klasse III

kwb ben ik niet gestart omdat we onderweg met een lekke band kwamen te staan.
Kootwijk ging boven verwachting goed, 12,1 km/h gereden (doel was boven de 10 rijden)
UHR ging ook veel beter als verwacht 11,2 km/h (terwijl ik bang was de minimale snelheid niet te gaan halen)
renkum ben ik niet gestart, i.v.m. een vervoersprobleem..

verdere planning is kwbII de 87 en dan lichtaart 80
mijn doel om klasse IV startgerechtigd te raken zou nog wel haalbaar kunnen zijn.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 16:16

Wij zijn vanaf het begin af aan al aan het aanpassen gegaan.

Wilde Kootwijk gaan starten is KWB geworden (baas wilde precies met Kootwijk een feestje houden.)
We hebben de UHR gereden maar merkte dat paardje moeite had met de heuvels, dus Banholt afgezegd en Zelhem gestart.
Renkum hebben we gereden.

Wil proberen dit jaar klasse 2 startgerechtigt te worden.
Ik hoef nog maar 3 puntjes te halen en er zijn 3 mogelijkheden.
KWB ingeschreven
Haarle of Otterlo
Wanroij.

Mits alles meezit zou het haalbaar kunnen zijn.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:08

Onze planning loopt redelijk op schema. Had iig bedacht aan het begin van het seizoen om klasse 2 startgerechtigd te worden of wanroij klasse 2 te rijden.
We hebben kootwijk en leersum goed uitgereden, maar helaas mocht ik niet mee naar renkum, dat was een domper.

Nu moeten we dus nog 3 wedstrijden goed uitrijden, moet te doen zijn want er staat genoeg op de kalender :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 08:10

Ik had 4 wedstrijden op de planning: UHR, Laag Soeren, Etten-Leur en Ginkelse hei. Helaas gaan 2 van de 4 niet door. De UHR is wel volgens plan gegaan, we zijn nu klasse III startgerechtigt en we hebben een fijne rit gereden daar.

Op naar de Ginkelse Hei :)

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:42

Ik wilde dit jaar heel rustig starten halverwege het seizoen. Voorkeur was Wateren. Training gaat volgens planning, dus dat komt wel goed. Daarna in ieder geval Lichtaart in september en in oktober eerst de driedaagse in Huijbergen en dan 22 oktober Wanroij.

Ik vraag me af of ik Otterlo er nog tussen zou kunnen plaatsen... Vorig jaar liep ze alles ook prima en dit jaar loopt ze nog veel beter. Is dat te doen?? Twee weken na Wateren nog in Otterlo rijden?? Het zijn klasse I wedstrijden.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:02

Ik doe zowel wateren als otterlo mee.
Ik heb ook Zelhem en Renkum achter elkaar gereden. Daarna wel rust en tussendoor rust maar de een vind wel dat het kan en de ander is er op tegen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:14

Het zou er voor mij aan liggen hoe ervaren mijn paard is en welke achterliggendde gedachte je hebt met een wedstrijdschema. Het kan, maar het is pittig. Ik zou het zonder Otterlo een beter schema vinden :)

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:18

Dat was ook mijn idee.. Dus toch maar gewoon lekker op safe en het oude schema volgen. Dan is het gewoon 1 keer per maand en hopen dat alles goed gaat.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:33

Wij starten 6 aug 81km, 21 aug KWB 34km al begeleiding, en de week erop 28 aug 29km Wateren, vervolgens een weekend niets en dan 10 sept 95km op de Ginkel.

Die 2 klasse 1 zijn voor hem training.
Mijn mening is dat je best 2 wedstrijden van je eigen niveau achter elkaar kunt rijden mits je paard niet teveel onder de wedstrijdstress lijdt, en daarna genoeg rust geeft.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 12:42

ligt er aan wat je niveau is Moniek (Griebels). ik kan echt geen 2 wedstrijden achter elkaar rijden om mijn niveau, uiteraard is een dit in een lagere klasse wel te doen (klasse I en II). vanaf klasse III vind ik het niet geoorloofd ;)

verder loopt alles bij ons redelijk volgens planning. sommige wedstrijden worden andere wedstrijden, maar de afstand blijft redelijk gelijk. nu moeten ze in Nederland niet nog meer gaan rommelen met de westrijden anders kom ik niet meer uit. moest al weer gaan schuiven aangezien in Wanroij de 101 en 120km is komen te vervallen :(

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:59

Ik bedoelde het ook als antwoord op degene die het vroeg, klasse 1 wedstrijden dus...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:10

stond er niet duidelijk bij en begreep het er niet uit :P

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 10:29

Hihi, dankjullie wel allemaal. Er stond trouwens bij dat het ging om klasse I wedstrijden; maar heb er niet bijgeschreven of we altijd dit niveau rijden. We starten idd dit jaar officieel.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 16:28

als je hoger rijdt mag je gewoon starten wat je wilt. dus als ik normaal 160km rijdt en wil aan het begin van het jaar minder rijden (als trainingsrondje) dan mag dat gewoon ;)

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:40

Mijn plan was om de KK te starten in katwijk, maar heb m'n paard verkocht dus zal niet helemaal gaan lukken. Dus nu maar op het groomen richten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:31

Mijn planning voor dit jaar is gehaald. We zijn klaar voor dit seizoen :) En zelfs boven verwachting. 2x klasse IV waarvan 1 meerdaagse en 1 160km.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:08

petje af Djilan _/-\o_

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 17:54

hoe staat het met iedereen's planning in de tussentijd? zeker aangezien 3 sept Haarle nu is komen te vervallen?

het was weer even eea schuiven, maar verder loopt de planning bij ons nog steeds volgens plan ;) zijn soms andere wedstrijden geworden, maar bij ons gaat het om de afstanden /3

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:22

Aangezien mijn planning met speed voor dit jaar (einde seizoen een 100-er) toch niet meer haalbaar was (Schweich kreupel en Uddel ook niet kunnen afgemaakt door eigen schuld), heb ik besloten voor hem de teugels aan de wilgen te hangen voor dit seizoen en ons jonkie op te pakken. Nieuwe planning is nu om met haar eind dit jaar haar eerste wedstrijdje te rijden (misschien Wanroij). Heel wat anders, maar ook erg leuk!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 19:37

Tot nu toe met mijn planning nog volgens schema :)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:30

Mijn planning is iets gehalveerd, ipv de 4 wedstrijden die ik wou gaan rijden vanaf nu,
heb ik er twee geschrapt en er een paar dressuurwedstrijden :o voor in de plaats gezet. Ik vind hem nog niet klaar om in zijn uppie al de klasse1 te rijden en degene welke ik nu ga rijden heeft hij zijn maatje mee.

Volgend jaar ga ik voor het hele seizoen :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:10

Mijn plannig is ook gehalveerd nu 2 van de 4 wedstrijden die ik wilde rijden zijn uitgevallen (Haarle stond bij ons ook op het programma), dus ga het niet voor elkaar krijgen om zijn punten volledig binnen te krijgen.
Ach is ook geen must, ben toch nog niet van plan direct klasse 3 te gaan starten volgend seizoen ;)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 11:08

hier is ook weer genoeg veranderd doordat de planning met de TREC wedstrijden van Gilbey in de mist gingen.
Ik zou met Tapas ook naar de ginkelse hei gaan om te starten maar ga nu met Gilbey naar een TREC wedstrijd in Belgie die in het zelfde weekend valt.
Als alles goed gaat blijven er nu 3 endurance wedstrijden over van de 6 die ik met Tapas wilde rijden.
Inmiddels is mijn 3de paardje ook weer hier en word ook weer gestart (TREC)
Nu dus voor 3 paarden plannen en ook af en toe eens een weekendtje thuis willen zijn, best lastig.

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 16:30

Ik wilde KWB rijden, maar door dat het paspoort kwijt was konden we niet starten.
Daarna stond Ommen in de planning, jammer genoeg afgekeurd op de p/a omdat hij kreupel liep.
Renkum was de volgende wedstrijd, die hebben we goed uitgereden :D
Laag Soeren stond ook in de planning, maar die werd afgelast.
En nu volgende week DFW, alleen hoop ik dat mijn gekneusde pols dan wel zo beetje over is.
Dan na DFW, Otterlo als ik een rijmaatje kan vinden, haha.
Als afsluiter van het seizoen Katwijk.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 21:56

inmiddels voor ons besloten dat we met 2 musketiers: AF Mask & AF Palmass op 25 sept gaan starten in Lichtaart (30km).
1st op 4 sept nog de endurance clinic van Marly van Ditzhuijzen volgen met deze 2 toppers, want voor Palmass wordt dit zijn debuut in de endurance wereld. aangezien dit een 4 jarige paardje is met verleden wordt het erg spannend, vandaar dat we zo rustig aan doen met hem ;)

met Sera ga ik in Otterlo de 95km rijden aangezien de 101 en 120km van Wanroij niet doorgaan en de gehele wedstrijd in Haarle ook niet doorgaan moeten we regelmatig schuiven en opnieuw plannen.

lang leve België ;)