Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. 
kim345 schreef:Heb nu geld voor een hoofdstel dus zit al druk te zoeken op internet
maar er zijn zoveel modellen kan niet kiezen ...
Maar ik wil dan weer roestrvrij staal dus dan vallen er alweer heel wat af...
En de teugels heb je supergrip en zonder?
Is supergrip echt zoveel beter?

griebels schreef:kim345 schreef:Is er ook een kleur waar bijna niemand in rijdt ;p
Rose en wit
geel: 1x Zilco (erg fijn en mijn 1e hoofdstel voor Karrimh) 1x Marilot (ooit gewonnen DME) 1x weet ik niet welk merk, maar gekocht bij Hippogriff met brede neusriem en staat super bij puppy Sera en 2x Podium www.podiumzadel.nl erg mooi, net iets breder dan de Marilot en vind ik persoonlijk mooier staan dan dat smalle. oranje = ook Marilot.
) en dan houden ze heel fijn vast.
kim345 schreef:Tjee, wat stel jij veel vragen!Oke, en heb jij ook van dat neopreen onder de neusriem gedaan? Maar hebbem jullie allemaal teugels met supergrip?
En is dat niet heel stug ?
Ja, ik heb voor neopreen onder de neusriem gekozen omdat mijn paard een hele gevoelige huid heeft. Supergrip op mijn teugels is juist erg soepel. Voornamelijk wanneer het nat wordt (regen) blijf je evengoed goeie grip houden.Karrimh schreef:Kentaur Penelope en sinds kort metMet wat voor soort zadel rijden jullie en bit?????
Karrimh schreef:Judith_ ik heb jouw verzoek om in het geel te mogen starten niet ontvangen hoor, dus weet niet of het nog wel mag![]()
sorry flauw grapje

noviceh schreef:Tjee, wat stel jij veel vragen!kim345 schreef:Oke, en heb jij ook van dat neopreen onder de neusriem gedaan? Maar hebbem jullie allemaal teugels met supergrip?
En is dat niet heel stug ?
Ja, ik heb voor neopreen onder de neusriem gekozen omdat mijn paard een hele gevoelige huid heeft. Supergrip op mijn teugels is juist erg soepel. Voornamelijk wanneer het nat wordt (regen) blijf je evengoed goeie grip houden.
)
, dat zand moest ik er trouwens echt uit wassen.. wat een hel zeg)