endurance holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:09

Nou, ik heb het beloofd aan Maarten, dus ook wij kunnen er niet meer onderuit Knipoog
Wij starten weer lekker klasse II, ik heb er veel vertrouwen in, zeker na afgelopen weekend! Het is niks te veel voor d´r geweest, gister was ze weer zo gek als een deur (en dat is positief Lachen ).
Heb er zin in, Holten blijft voor mij altijd een van de leukste, het terrein is lekker licht, en we verbazen ons er elke keer weer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:11

Hihi, ik zit dan midden in de verhuiszooi naar... idd.... Holten. Dus volgend jaar ben ik van de partij!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:14

mazzeltje schreef:
zohooo, spannend Brig!! Annalynn toch ook hè, en Tonkie? weet je dat misschien?? Ik wil ook in Holten Klasse 3 gaan starten, maar ik heb dan wel Holten 2004 in gedachten, Latoy heeft nu precies 3 klasse 2 wedstrijden gelopen en ik wil in Ommen de 72 km gaan proberen, en dat vind ik eerlijk gezegt al heeeeel erg ver. Ik zie daar best tegen op, maar als het goed gaat...pjioeiii!!!
We gaan nu eerst maar klasse 2 proberen in Kootwijkerbroek en Holten!!

Annalynn gaat in Holten idd klasse III starten, maar Tonkie weet het nog niet....

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:23

waarneer is dat??
Dan ga ik denk ik kijken!!(woon dicht bij holten!)

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:02

6 September, kom je kennismaken???

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 07:49

Vippie schreef:
Hoe zit het met starten van de kl 1 en kennismaking, wil nl best wat meiden van hier op sleeptouw nemen hoor maar dan moeten we wel samen kunnen starten natuurlijk, hihiihi

Je kunt, wanneer je dit wilt, samen starten met je vriendinnen van je stal. Je hoeft dit alleen maar even aan te geven bij de starters (in de binnenbak). Als je wilt kun je dan ook de gehele rit samen oprijden, maar je moet dan wel rekening houden met de maximum-snelheid van 12 km/uur in de kennismakingsklasse. Zorg dat ze er niet boven komen, want anders zijn ze gediskwalificeerd.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:05

Maarten"]
[quote="Vippie schreef:
Hoe zit het met starten van de kl 1 en kennismaking, wil nl best wat meiden van hier op sleeptouw nemen hoor maar dan moeten we wel samen kunnen starten natuurlijk, hihiihi

Je kunt, wanneer je dit wilt, samen starten met je vriendinnen van je stal. Je hoeft dit alleen maar even aan te geven bij de starters (in de binnenbak). Als je wilt kun je dan ook de gehele rit samen oprijden, maar je moet dan wel rekening houden met de maximum-snelheid van 12 km/uur in de kennismakingsklasse. Zorg dat ze er niet boven komen, want anders zijn ze gediskwalificeerd.
[/quote]

Hahaha nou bij ons op stal is er niemand fanatiek hoor. Maar als er verse bokers zijn die wat hulp onderweg kunnen gebruiken dan mogen ze aanhaken bij de start ik maak ze graag wegwijs bij de eerste klimoeters van de meest enerverende sport die er is. En 12km/h? Hihihii Dat red ik zelf nog niet eens, ik ga voor het uitrijden, snelste hoef ik niet te wezen tussen de 9 en 10kmh is hard zat Haha! .
Sie joe de 6e!
Viv

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:37

mazzeltje schreef:
6 September, kom je kennismaken???

Ik denk het wel!
Tenminste als ik optijd uit ben!(ik zit dan op school in Holten)
en waar was dat ongeveer in Holten??

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:42

6 september is een zaterdag, dus ik denk dat je dan wel op tijd uit bent Lachen
En als ik het goed heb, is het dit jaar weer in de manege van de Paltheruiters? dwz de start dan?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:16

Start, vetgate & finish idd op de manege van de Paltheruiters in Haarle.

Er zijn vijf afstanden en de routes lopen globaal van Haarle richting de weg van Holten naar Rijssen, dan richting Nijverdal en weer terug naar Haarle (en/of andersom).

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 09:46

Jantien schreef:
6 september is een zaterdag, dus ik denk dat je dan wel op tijd uit bent Lachen
En als ik het goed heb, is het dit jaar weer in de manege van de Paltheruiters? dwz de start dan?

Oeps heb me verkeken op de kalender!
Dan meot ik optijd klaaar zijn met mijn paardrij les Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 09:47

Karin schreef:
Start, vetgate & finish idd op de manege van de Paltheruiters in Haarle.

Er zijn vijf afstanden en de routes lopen globaal van Haarle richting de weg van Holten naar Rijssen, dan richting Nijverdal en weer terug naar Haarle (en/of andersom).

Kan ik netzo goed in Rijssen blijven ofzo ?? Verward

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:05

Bloos! Ik ga voor het eerst klasse III starten, in Holten. Paps op Voltrack en ik op Patent.
Ik heb er super veel zin in, maar het is ook wel spannend, ikzelf heb alleen maar in Holten gegroomd, maar Paps en Laui hebben er de voorgaande jaren telkens gereden. Vorig jaar was voor ons een slecht seizoen (afscheid genomen van een paard) dus zijn we toen (geloof ik) niet geweest, maar dit jaar zijn we weer van de partij!

brig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:08

Weet iemand al hoe de route gaat lopen voor klasse III. Zij alle vetgates weet bij de start/finish? Dat zou wel lekker gemakkelijk zijn.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:24

Jullie allemaal succes met jullie eerste klasse 3!! Maar eerst hebben we nog Kootwijkerbroek 24 Augustus, ik hou het dit jaar nog op klasse 2 hoor!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:42

Yep... ik weet hoe de route voor klasse III gaat lopen Tong uitsteken Nog 2 weken geduld, dan krijg je de route middels het boekje Knipoog Alle vetgates zijn idd bij de start/finish.

brig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:53

pest kop lekker niet vertellen hoe de route gaat. Lekker dat de vetgetaes allemaal op het terrein zijn. Kan je de boel van de voren al klaar zetten. Kan niet wachten tot het zo ver is...
Ga eerst vol verwachting wachten op het boekeje en de route van KWB.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:03

Als ik vrij kan krijgen doen Laica en ik mee aan de 27 km voor de pony's. Angenita en Woestein doen ook mee. Dit wordt nog een heuse boktmeeting Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:33

Waar komen julli edan lang in Rijssen?
dan ga ik daar kijken!! Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:53

Edda schreef:
Waar komen julli edan lang in Rijssen?
dan ga ik daar kijken!! Tong uitsteken

niet echt in rijssen, maar je kan gaan kijken bij de canadese begraafplaats. volgens mij komt hier ook de p/a maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:10

ik zie wel Haha!

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:48

Ik doe ook mee! Word dan mijn eerste endurancewedstrijd, dus ik start kennismakingsklasse. Ik ga samen starten met Agnes ( Lepeltje ) en we hebben er errug veel zin in! ( toch??? Haha! )

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:55

heee hallo, ben je weer terug van vakantie? of zit je daar te internetten?? Verward

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:00

lolzzz
Ik ga ff op internet spotten of ik daar iets van kan vinden Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 08:01

Gister ff een trainingritje gemaakt van 7km, waaahhhh de hele weg rond de 15km/h gereden, we gaan vooruit. Komende week ff lekker trainen in Hoendertjesloo, Tjo dr trainingsmaatje gaat mee dus dat wordt een superweek (wie weet mag denies ooit wel endurace met hem rijden?)!
Ik heb er echt reuze zin in.....