biancavos schreef:9:00 en 10:15
thanks
9u word t dan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
biancavos schreef:9:00 en 10:15

Volgende keer weer lekker samen met stalgenootje en Chey d'r vriendin, dan vind ze het hardstikke leuk en loopt ze met gemak de wedstrijd, leuk voor paard en ruiter
Citaat:Heb het nog tot GP 2 geprobeerd, ook wat andere paarden laten passeren zodat ze merkte dat ze niet alleen was, maar het hielp niets. Haar ademhaling werd niet rustiger en daarom op GP 2 besloten langzaam terug te stappen naar een parkeerplaats tussen GP1 en 2 en vanaf daar met de trailer terug te gaan.
Pas na dat eind stappen toen ze op de parkeerplaats tussen de auto's stond, werd ze eindelijk rustiger. Eenmaal terug op start/finish terrein was ze weer doodkalm, normale ademhaling en hartslag en verder ook helemaal ok....
Ik vond het niet eerlijk voor het beest om door te gaan, zeker omdat ze zich zo keurig gedroeg haar eerste keer alleen op pad en ze zo d'r best deed...
In het verkeer is Chey namelijk heel braaf, we kunnen overal langs en staan aan een hele drukke weg. Dan is ze zo braaf. Maar in het bos is ze altijd wat drukker, dan kan ze niet alles zien en dat wil ze wel graag. De spanning zal haar nu teveel zijn geworden. Kwestie van oefenen denk ik, dat gaan we dan ook nog meer doen dan anders
.
?!Lenneke_ schreef:Iditit, goed dat je gestopt bent. Heel vreemd met die ademhaling. Heb je al enig idee wat het geweest is?
Ik heb ook heerlijk gereden. De vorige wedstrijd was Jewel nog een echte baby en had hij na 10 km al geen zin meer. Nu liep hij na 35 km nog als een trein en heb ik dus maar besloten het tweede rondje ook gewoon te rijden. En zo liep hij na 1 klasse 1 meteen al een geweldige klasse 2.
Wel met een lekker slakkegangetje.
! Wel top rondje zo te lezen Lenneke_ schreef:Toch nog goed gekomen met de hoeven?
Ik heb je nog wel even snel langs zien komen op het terrein, maar toen ik door had dat jij het was was je alweer weg.
. Ididit schreef:daarom op GP 2 besloten langzaam terug te stappen naar een parkeerplaats tussen GP1 en 2 en vanaf daar met de trailer terug te gaan.

Ididit schreef:Ik heb een stadspaard ben ik bang.
Die van mij is boskabouter-proof
Vippie schreef:Ididit schreef:daarom op GP 2 besloten langzaam terug te stappen naar een parkeerplaats tussen GP1 en 2 en vanaf daar met de trailer terug te gaan.
Ohh was dat jouw stippeltje die we inneens kwijt waren op de finishlijst en op de trailer zagen staan in de verte.
Tipje, volgende keer even melden bij de finish dat je je teruggetrokken hebt tijdens de rit, dan hoeven ze niet op je te wachtenIdidit schreef:Ik heb een stadspaard ben ik bang.
Kom je toch lekker samen met mij trainen in het bergse bosDie van mij is boskabouter-proof
Dan kon ik gelijk mijn paardje na laten kijken. Dat vind ik nou echt vervelend, ik ging er vanuit dat dat natuurlijk wel goed zou gaan... 
Daar hebben we nog even een training gedaan voor KBW! (ben van haar trailer afhankelijk
)