Ooit echt gestart...nooit meer kennismakingsklasse?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:09

Op een of andere manier is mijn e-mail voor mijn lidmaatschap niet ontvangen ... denk dat ik het maar even zo laat ;)
Ben lid van KNHS / Recreatie of mennen of zoiets via mijn koetsiersbewijs.
Nou wie weet zien jullie mij in Wanrooy :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:42

Als je ooit als combinatie met dit paard KL1 bent gestart mag je géén KK starten!
Je moet dan opnieuw je startkaart activeren en lid worden van de EV.

Wij krijgen dit als Jurylid door van de KNHS en mogen je dus zonder startkaart + lidmaatschap niet laten starten in de KK.

Meer info kun je krijgen via de KNHS afdeling Endurance.

Maar waarom wil je KK starten ipv KL1, de snelheid is nagenoeg hetzelfde, scheelt maar 1km/h qua minimale snelheid. reglement is verder geheel hetzelfde voor KK+Kl1.

Kun je beter op zondag de recretierit rijden, exact dezelfde route incl PA en voor/nakeuring. Alleen zonder vervelende juryleden met hun regeltjes :D Dan kun je kijken hoe je zit qua snel en hersteltijden zonder dat je in de knoop komt met het reglement qua startkaart enzo.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 13:59

Dat laatste dacht ik ook (de recreatierit). Ik heb geen moeite met regeltjes en juryleden hoor ;)

Het gaat om een ander paard en dat andere paard is niet van mezelf plus dat ik als ik een echte klasse I zou rijden ik een startkaart moet aanvragen voor mezelf en een kaart voor het paard terwijl ik niet eens weet of ik hetzelf trek en hoe het paard bij zo'n wedstrijd is. Lijkt me dan een stuk handiger het een paar keer te proberen voordat ik er helemaal voor zou gaan.

Het worden zowiezo maffe combi's voor volgend jaar want dan zou ik een dressuurstartkaart bij het mennen aanvragen voor een pony, dan een mendurance startkaart voor de andere pony en een endurance startkaart voor het paard. Nou ben zeer benieuwd of de KNHS dat in een keer goed gaat doen :+

Vippie

Re: Ooit echt gestart...nooit meer kennismakingsklasse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:23

Heel wijs hoor om eerst even te kijken of het gaat idd met name voor jezelf.

Hahaha je maakt het ze wel lastig hoor bij de KNHS met als die startkaarten (of zouden ze dat zelf doen).

Gaat Tamaar groomen met de mendurance?