Trouwens, buiten de bebouwde kom krijg je geen boete voor wildplassen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jet schreef:Op de meeste wedstrijden zweet ik zo, dat ik op een gegeven moment niet meer hoef te plassen als het niet kan. Ik ben er eigenlijk nog nooit af gegaan om de bosjes in te duiken, maar als het echt niet anders kan, zou ik dat wel doen.
ik hoef tijdens wedstrijden ook nooit te plassen vanwege het vele zweten. Voor de wedstrijd zoek ik altijd wel even het toilet op. _AB_ schreef:Trouwens, buiten de bebouwde kom krijg je geen boete voor wildplassen!!
Ik meen wel dat daar dan de voorwaarde aan zit dat het esthetisch verantwoord moet zijn. Correct me if I'm wrong, anyone.
sageIvy schreef:hihi grappig allemaal
hier had ik nog nooit bij stil gestaan (dat ik zou moeten plassen tijdens het rijden) maar jah wat als...
ik denk dat ik ook zomaar even de bosjes in duik dan
@ Inn: om zonder problemen te kunnen wildplassen als vrouw bestaat er nog altijd de plastuit (eigenlijk ontworpen voor de festivals, maar kan op een buitenrit ook wel handig zijn denk ik)
sheela schreef:haha Napie: ik zie jou al zo voor meIk hoop dat ik jou ooit zo eens tegen kom in het bos, broek op de enkels achter 2 pony's met kar aan huppelen, Hoo, Hoo nou even Hellup!
Zie het ook al helemaal voor me....

gipsyboy schreef:als er mensen te dicht bij staan, ook al zien ze me niet kan ik niet plassen, dan word de boel geblokkeerd.
beantsje schreef:De plastuit, daarmee kan je als vrouw staand plassen. Tegenwoordig niet meer van karton maar duurzaam.
Recensies zijn zeer positief; door goede vormgeving geen lekkage, zelfreinigend en gemakkelijk in tasje mee te nemen.