Zelf plassen tijdens wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Zelf plassen tijdens wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:33

In de bosjes plassen heb k ook welles gedaan toen k nog buitenritten maakte op de ijslander van een vriendin :)

Trouwens, buiten de bebouwde kom krijg je geen boete voor wildplassen!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:32

Jet schreef:
Op de meeste wedstrijden zweet ik zo, dat ik op een gegeven moment niet meer hoef te plassen als het niet kan. Ik ben er eigenlijk nog nooit af gegaan om de bosjes in te duiken, maar als het echt niet anders kan, zou ik dat wel doen.

Dat heb ik dus ook :j ik hoef tijdens wedstrijden ook nooit te plassen vanwege het vele zweten. Voor de wedstrijd zoek ik altijd wel even het toilet op.

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:08

_AB_ schreef:
Trouwens, buiten de bebouwde kom krijg je geen boete voor wildplassen!!

Ik weet niet of je dit zo zwart-wit kunt stellen, aangezien plassen langs de kant van de weg je wel degelijk een boete kan opleveren. Uitzondering hierop zijn kleine kinderen overigens, die mogen altijd en overal plassen :P Ik meen wel dat daar dan de voorwaarde aan zit dat het esthetisch verantwoord moet zijn. Correct me if I'm wrong, anyone.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:18

kleine kinderen mogen niet overal plassen zowieso. K kan me nog ophef herinneren over n jongetje dat in t vondelpark achter n struikje geplast had ofzo :p

Maargoed, dr word iig minder moeilijk gedaan als je langs de kant van de weg/ achter n bosje daar plast in het buitengebied, dan als je midden in de stad je broek van de kont trekt om achter n auto te gaan plassen...
Buitengeibed n waarschuwing, bebouwde kom n boete denk ik...

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:54

Dat laatste zou mij ook het meest logisch lijken hoor, ik begrijp het wildplassen in bebouwd gebied ook helemaal niet; ik bedoel dan is er altijd wel een toilet te vinden.
Maar om het terug naar dit topic te voeren: tijdens buitenritten danwel endurancewedstrijden zul je toch vooral door onbebouwd gebied rijden. Dan lijkt het me dus dat je van oom agent niet heel veel te duchten hebt... je krijgt hooguit een boswachter achter je aan }> :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:06

Inderdaad, gewoon even de bosjes in. Op het terrein is altijd wel een wc, op decentrale vetgates niet altijd, heb ik in Laag Soeren gemerkt... := Daar was het druk in de bosjes! :D

En anders in een emmertje in je trailer, als je weinig tijd hebt. :+

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:41

jee wat een hoop mensen die daar moeite mee hebben. Ik ga te pas en te onpas, ook bij ritten van 1,5 uur. Als ik moet dan ga ik gewoon. Gisteren nog tussen het superhoge gras langs een dijk. Ik zit er echt niet mee en mijn paard neemt dankbaar een hapje gras.

wat een crime als je nodig moet en niet gaat!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 07:23

Jewel stond van de week wel heel stom te kijken toen ik even achter een boom zat. Hij had echt zoiets van: wat doe jij nou weer?

PlezierenJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:20

lol Heb het wel eens in de trailer gedaan met emmer. Maar bij een endurancerit ga ik altijd sowieso net voordat ik start.
En dan hou ik het makkelijk uit tot vetgate/ P/A

Maar als je moet, dan moet je. :+ En duik ik ook gewoon de bosjes in, met paard en al. haha

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:13

Wij hebben zo'n meeneem WC in de trailer. Ideaal. Ook als je onderweg bent met de trailer en er nergens een WC te bekennen is. Of als ik alleen op pad ben met de trailer zet ik de auto met trailer liever niet onbeheerd op een parkeerplaats om naar de WC te gaan.

mipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:07

op een groomplaats. Grooms kunnen het paard vasthouden en ik duik de bossen in. Of bij hele hoge nood met paard en al de bossen in.

sageIvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 02:44

hihi grappig allemaal
hier had ik nog nooit bij stil gestaan (dat ik zou moeten plassen tijdens het rijden) maar jah wat als...
ik denk dat ik ook zomaar even de bosjes in duik dan
@ Inn: om zonder problemen te kunnen wildplassen als vrouw bestaat er nog altijd de plastuit (eigenlijk ontworpen voor de festivals, maar kan op een buitenrit ook wel handig zijn denk ik)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:54

Plastuiten zijn geloof ik niet meer te koop!
Geloof dat de fabriek failliet ging ofzo, k kon ze iig 2 jaar geleden nergens vinden toen k ze nodig had voor werkweek naar Polen :P

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:08

Ik weet iig dat je wel van die plasbakjes met opvangzak hebt (die gebruiken wij op het werk voor bepaalde onderzoeken)

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:58

Da's ook weer zowat, zit je daarna met een vol zakje op je paard. _O-

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:04

Nee joh, dat zakje gooi je gewoon weer leeg, maar dan heb je niet wildgeplast :+

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:24

sageIvy schreef:
hihi grappig allemaal
hier had ik nog nooit bij stil gestaan (dat ik zou moeten plassen tijdens het rijden) maar jah wat als...
ik denk dat ik ook zomaar even de bosjes in duik dan
@ Inn: om zonder problemen te kunnen wildplassen als vrouw bestaat er nog altijd de plastuit (eigenlijk ontworpen voor de festivals, maar kan op een buitenrit ook wel handig zijn denk ik)

Ja maar een man die met zijn natuurlijke plastuit staat te plassen is ook een wildplasser. :D

ElsB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:56

Ik heb eens een leuke grafiek gezien. Het ging om hartslagmeting en -training bij mendurancepaarden. Zowel het paard als de koetsier had een hartslagmeter om, zodat men ook kon onderzoeken of er verband was tussen koetsier en paard bij stress-situaties en spanning. In de grafiek zat één enorme piek in de lijn van de koesier. De man die de presentatie gaf vertelde dat de dame in kwestie op dat punt de bok met een sprong verlaten had en hard was weggehold, dit ivm hoge nood... _O- _O- _O-

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:44

sheela schreef:
haha Napie: ik zie jou al zo voor me :D Ik hoop dat ik jou ooit zo eens tegen kom in het bos, broek op de enkels achter 2 pony's met kar aan huppelen, Hoo, Hoo nou even Hellup! ;)

_O- Zie het ook al helemaal voor me....
Ik ga voor de wedstrijd zowiezo naar de wc en als we in tijdsnood zitten dan ga ik snel in de trailer... even een plukje hooi op de grond leggen en gaan maar. :o
Als ik onderweg moet (en dat is niet vaak) dan ga ik ook in de bosjes, kijk wel goed om me heen of er niemand in aantocht is, zou me dood schamen als ik daar met m'n broek op de enkels zit en er komen mensen langs..... :oo

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:50

ik heb geen eens een wc op stal.
ik ga gewoon in de berm.
of ergens achter.
als er mensen te dicht bij staan, ook al zien ze me niet kan ik niet plassen, dan word de boel geblokkeerd. :+

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:00

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:56

gipsyboy schreef:
als er mensen te dicht bij staan, ook al zien ze me niet kan ik niet plassen, dan word de boel geblokkeerd. :+

Dat is ook leuk als je in een wc bent met alles open aan de boven- en onderkant van de hokjes. Dan kan iedereen lekker mee genieten van het gekletter... :+

beantsje schreef:
De plastuit, daarmee kan je als vrouw staand plassen. Tegenwoordig niet meer van karton maar duurzaam.
Recensies zijn zeer positief; door goede vormgeving geen lekkage, zelfreinigend en gemakkelijk in tasje mee te nemen.

Zie me dat nou nog niet meenemen in m'n handtasje....
En zelfreinigend? Hoe moet ik dat zien? :?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:11

Tja, stond in de recensie, zoals gezegd. Ik zie dat ook niet zo...

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:59

Wel echt pinky die kleur. Maar ik zie me dat toch niet gebruiken met één hand en in het andere een niet willen stilstaan paard. Ik vrees dat mijn broek alsnog nat is dan.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:06

ik vind plassen met een plastuit moeilijk! Staand plassen is weer heel wat anders dan hurkend. Duurt even om aan te wennen.