Marcroix Endurance Soest, 24 juli 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 09:19

Ik kan jammer genoeg niet starten omdat Lou twee ijzers mist en dat zal waarschijnlijk niet op tijd geregeld kunnen worden, dus ik heb me net via de mail als vrijwilliger aangemeld :D .

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 17:57

Ja, super Jet! Vrijwilligers zijn echt heeeeel belangrijk voor elke wedstrijd, daarom worden ze ook zo verwend tijdens de wedstrijd :o :D . Zonder jullie zouden we het niet kunnen!

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 13:47

Het boekje is online! Vanaf onze website kun je deze downloaden. We wensen jullie allemaal veel leesplezier toe ;)
gr,
Team Marcroix Endurance Soest

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:01

Wanneer het weer het toelaat kom langs de route fotograferen :D

Lolacabana

Re: Marcroix Endurance Soest, 24 juli 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:09

Ik heb er zin in! Hopelijk wordt het morgen net zulk mooi weer als vandaag! De voorspellingen zijn in ieder geval wel goed! :)

Albs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:56

Heel veel plezier van het weekend!
Had ook willen starten met mijn merrie Albsegrina.
Maar hellaas kon geen vrij krijgen , omdat de helft van mij afdeling op het werk mee doet aan de nijmeegse vierdaagse!
Grrr
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 23-07-10 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: onnodig cursief verwijderd

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:59

Ik doe morgen voor het eerst mee aan de kennismakingsklasse en heb er ook echt ENORM veel zin in!!! Ben de hele dag al door het huis aan het stuiteren, hahaha.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 14:56

Ik rij ook de kenningsmakingsklasse, moet om 10.17 uur starten! Gelukkig woon ik maar 5 minuten van het terrein af, anders moest ik wel heel vroeg opstaan! :)

Heb net mijn inpaklijstje klaar, nu kan ik morgen niks vergeten :')

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:27

Ik start om 10.03 uur. Woon ook niet ver weg, maar de wekker gaat wel om 05.45 uur.
Hihi, heb ook een inpaklijst en de meeste dingen liggen al klaar! Anders moet ik nog eerder opstaan. Ik kom je vast wel tegen daar, ik ben die zenuwachtige, hahaha.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:31

Ik vrijwillig en zit op het secretariaat, dus ik zal jullie allemaal wel zien bij het inschrijven :D . Verder mag ik om half 6 wegrijden, dus ik zal zo uiterlijk 5 uur opstaan...

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:33

Is het in soest ook :o??
Kan je gaan kijken?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:33

Inderdaad zeg, helemaal uit de kop van Noord-Holland! Dat is pas een echte vrijwilliger, petje af!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:36

HeleneDas schreef:
Is het in soest ook :o??
Kan je gaan kijken?

Ja hoor, kijk op http://www.endurancesoest.nl voor meer details, dan kan je bijv. bij de start/finish kijken.

Edit: de klasse I-ruiters zie ik wel op de P/A langskomen, want daar zit ik :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:37

Helene, de wedstrijd start in Amersfoort, vanuit de kazerne. Je mag kijken, als je wel een geldig legitimatiebewijs meeneemt. Dat moet je aan de poort laten zien.

Ja, "helemaal" vanuit de kop van Noord-Holland :D . Maar zonder vrijwilligers geen wedstrijden, dus als het even kan en als ik zelf niet start, vrijwillig ik wel. Het is leuk om toch de wedstrijd mee te maken, ook als je niet zelf meerijdt. Voor mij is dit overigens een wedstrijd die vrij dichtbij is :+ .

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:20

Ik ben de gene met de bruine new forest pony met een roze hoofdstel, bruin zadel (met zwarte singel en beugelriemen) en het groene dekje Looneytunes dekje, wat je niet goed kan zien door mijn zadeltas :'). Oja, en ik stuiter waarschijnlijk wat rond door de zenuwen :'), of ben juist heel kalm, dat kan ook :P.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:56

Maar zo kom je toch niet op het secretariaat :D ? Dus ik zal je vast niet herkennen, je boktnaam is ook al geen hint volgens mij... Stuiteren kan je wel doen daar, maar met opgezadelde pony komen doe dat maar niet }> .

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 04:34

Op de startlijst is mijn naam Laura, en mijn pony heet Kaylak :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 17:35

Het was gaaf!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:34

Hoi Laura, ik zal je vast gezien hebben, maar jouw berichtje was te laat, toen was ik bezig om weg te gaan van huis ;) .

Het was een fijne dag vond ik, prachtig weer, niet te warm volgens mij, wel was het heel vervelend dat er steeds een deel lintjes werden weggehaald, waardoor er verschillende ruiters de nodige extra km.'s hebben gemaakt.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:14

Daar heb ik gelukkig geen last van gehad! Ik vond dat de route goed te volgen was.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:27

Dan heb jij geluk gehad :D . Ik vond het trouwens een fijne wedstrijd zo vanaf het secretariaat gezien, het zou erg leuk zijn als er volgend jaar weer meer starters zijn!
Hij staat te boek als zijnde erg zwaar, maar dat is volgens mij meer omdat ze de vorige twee keer erg heet weer hadden. Dan is iedere wedstrijd eigenlijk zwaar, maar als je de eerste twee keer dat een wedstrijd gehouden wordt die naam krijgt, is het erg moeilijk om daar vanaf te komen.
Ik startte dit jaar niet omdat mijn paard drie ijzers miste, ze rijdt nooit buiten zonder ijzers, er zaten ook overal nog nagels in, geen reklame om dan op een wedstrijd te starten. Ik hoop er toch volgend jaar rijdend bij te kunnen zijn!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 06:35

Tja het was voor mij de eerste keer dus ik kan niet oordelen of het zwaarder was dan andere wedstrijden. Wel merkte ik dat Guinevere de tankbanen zwaar vond en het klapzand ook (madame ging er in een rustig handgalopje overheen). Ook hoorde ik van 'meer ervaren' deelnemers dat het een zware wedstrijd is. Ik ga zeker weer meedoen volgend jaar!! (Als alles volgens planning verloopt.)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:47

Dochter Anouk en paard hebben klasse 1 gereden. Ze vond het best zwaar vanwege het mulle zand. verder was het prima weer. Ook zij heeft (geloof ik) een deel van de route gemist vanwege lintjes die er niet waren. Maar ze vindt het een leuke rit. Organisatie was ook prima, allemaal vriendelijke mensen, erg leuk hoor. Het was inderdaad erg rustig vanwege weinig starts. Bij voor en nakeuring was het rustig. je hoefde niet of nauwelijks te wachten. Wat ik ook fijn vond, was dat er genoeg ruimte was (waar wij geparkeerd stonden) voor een paddock. Oke het gras was niet optimaal, maar paard had wel ruimte om d'r beentjes te strekken na ruim anderhalf uur in de trailer. Ook na de wedstrijd even lekker in de paddock, kon ze even plassen. Paard vond vooral het zand in de buitenbak heerlijk om in te rollen. ik heb veel paarden na de finish lekker zien rollen in het zand. Paard werd direkt aangeboden, hartslag was prima. Toen hebben we haar even lekker gekoeld en afgesponst. Het meeste zweet eraf. Tja en daarna moet je toch even rollen in het zand. Paardje stond een beetje moe vanmorgen op stal, maar geen dikke benen, geen opgetrokken buikje. Na een verfrissende wandeling buiten was ze weer opgeknapt. Waarschijnlijk meer moe van het in de trailer staan dan van de rit. Verder had ze bij voor- en nakeuring goede waardes. Dus wij waren helemaal tevreden.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 08:40

Jet schreef:
Hij staat te boek als zijnde erg zwaar, maar dat is volgens mij meer omdat ze de vorige twee keer erg heet weer hadden. Dan is iedere wedstrijd eigenlijk zwaar, maar als je de eerste twee keer dat een wedstrijd gehouden wordt die naam krijgt, is het erg moeilijk om daar vanaf te komen.

De vorige jaren waren inderdaad erg warm, omdat Laag Soeren de vorige wedstrijd ook snikkie heet was hadden we nog niet ingeschreven. Vervolgens vergeten om in te schrijven voor sluitingsdatum en dan is het 14,- extra kosten. Voor ons werd het helaas te duur om nog mee te doen, maar stiekum vind ik het wel errug jammer. :o
In ieder geval gefeliciteerd als je 'm goed hebt uitgereden!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 08:43

Volgens mij had de organisatie de sluitingsdatum van de inschrijving verlengd tot 20 juli... (of wil je dat niet weten ;-) )