Waar staat jou paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Babybeertjes schreef:@WP1, Wij staan nu in Zeewolde, maar ik heb met veel plezier 1 1/2 jaar bij Lozeman op stal gestaan.![]()
Waar staat jou paard?
Ingerr schreef:misschien gaat ommen dit jaar niet door voor mij.
pony stond vandaag ineens met een mega bult in het land..
ik kon er gewoon op drukken dus het was geen trap van 1 van de anderen.
dus DA gelijk er bij en die zei dat het waarschijnlijk een allergische reactie is. maar ze is niet zich zelf heel sloom en alles dus moet nog maar zien als het door gaat vooor mij..
hoop het wel!
wph1 schreef:Ingerr schreef:misschien gaat ommen dit jaar niet door voor mij.
pony stond vandaag ineens met een mega bult in het land..
ik kon er gewoon op drukken dus het was geen trap van 1 van de anderen.
dus DA gelijk er bij en die zei dat het waarschijnlijk een allergische reactie is. maar ze is niet zich zelf heel sloom en alles dus moet nog maar zien als het door gaat vooor mij..
hoop het wel!
Jeetje hopen voor jou dat het gewoon door kan gaan.....
Maar gezondheid gaat voor alles.
Babybeertjes schreef:Vandaag mijn paard met een dik been uit de wei gehaald.
Ik denk niet dat dit a.s. zondag weg is, hij loopt er niet goed mee.
Echt heel jammer, maar de gezondheid van het paard staat natuurlijk voorop.
.
.
.
(Ommen is slechts een uurtje rijden), ware het niet dat onze trailer-auto in reperatie is en paard meegaat met de stalmensen op de vrachtwagen. Daarvan start er eentje klasse 2, dus toch vroeg opstaan.
. Onze andere auto doet het wel, dus daar gaan we meegroomen. Het is even een geregel, maar dan komt het wel goed. Babybeertjes schreef:haha, ik heb ook nog geen boekje gehad.
Mijn vriend zou ook mee gaan als groom, maar zo vroeg op... haha ik snap precies hoe jou man dat gezegd zal hebbenMaar zoals gezegd, ik denk niet dat wij gaan zondag. Dan moet Jack vandaag wel spontaan weer helemaal beter zijn...
.