Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[***] schreef:Ik ben personeel
Heel mooi, 99% onverhard (er is een klein stukje dat je over de weg moet waar de auto's op rijden, maar daar kan je ook gewoon langs rijden dus eigenlijk 100% onverhard). Ondergrond is veel zand, in het begin zitten er wat "hardere" wegen bij maar ook die zijn niet hard in vergelijking met sommige wedstrijden
Als het veel regent op voorhand kan het wel wat modderig worden en wordt het zand erg zwaar
Maar volgens mij voorspellen ze tot nu toe best redelijk weer?
Heb 2 jaar geleden wat foto's getrokken voor op de website van de toen organiserend club .. Geeft je hopelijk een ideehttp://www.rla.be/helchteren/terrein.htm
Hier vind je ook info van de organiserende club dit jaar![]()
http://www.endurance-elite.be/activitei ... n2010.aspx

) Hij kreeg zelfs zoveel praatjes dat het het hooi uit Ranger zijn mond ging eten, die vond dit absoluut geen probleem en deelde dit graag met zijn vriend
wind! Dus genoeg dekens om in de vet-gate en even wat eten (2min) en een rondje stappen. In de 3e ronde wat meer gegalopeerd en de mannen hadden het naar hun zin. Bij de finish ging het wat anders dan in Nederland, namelijk een vet-gate finish. Wie het eerst aanbood en goed was had gewonnen, maar was hij niet goed lag je er ook gelijk uit (zonder herkeuring dus). Ook hier lekker rustig aan gedaan, de mannen dronken en aten nog steeds super. Naar de vet-gate finish en beide mannen GOED :!: Dus Veerle mag nu CEI gaan starten, gefeliciteerd nogmaals. We hadden een gemiddelde snelheid van 14.01 en een 4e en 5e plaats. Janet Lam was 3e en Yara de Boer met Janet haar nieuwe paard 2e. De Nederlanders hebben het dus super gedaan. Alle 4 die gestart zijn zijn goed gefinished met een 2e t/m 4e plaats :mrgreen: 
montiesmama schreef:Toppie Donna!!
... en ook Veerle en de rest natuurlijk !
Smoske schreef:Fijn dat het voor jullie ook een geslaagde wedstrijd was!
Ik zag dat er foto's onderweg getrokken werden, waar zouden die komen? elite site of elders?
), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen
Krijg je met amateurfotograaf he
Weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen (copyright etc
)
Moest je een foto van ons er tussen hebben zitten zou ik het wel leuk vinden!