Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahacornelie schreef:Ligt eraan, als mn stalgenote ook meehobbelt dan wordt het een klasse I. Zonder haar wordt het een klasse II waarbij ik stop bij de vetgate.
.
.wph1 schreef:Ik wil ook graag starten maar voor mij is het de 1ste keer.
Ik rij nu elke week 5 dagen maar niet buiten dit is alleen maar in de bak en af en toe buiten als het kan maar dat is heel weinig.
Buitenrijden is bij ons moeilijk vanwegen het weer(zoals er zoveel last van hebben)
Mijn vraag is dan train je wel genoeg om dan mee te doen.
Ik rij een fries ruin 4 jaar zijn conditie is goed.
Graag hoor ik meningen van andere.
Ingerr schreef:wph1 schreef:Ik wil ook graag starten maar voor mij is het de 1ste keer.
Ik rij nu elke week 5 dagen maar niet buiten dit is alleen maar in de bak en af en toe buiten als het kan maar dat is heel weinig.
Buitenrijden is bij ons moeilijk vanwegen het weer(zoals er zoveel last van hebben)
nee dat is niet genoeg, je moet echt wel naar buiten gaan!
want ik weet niet hoe lang jij in de bak rijdt? maar ik denk echt niet meer als 2 uur?
je paard is dan niet gewent om zo lang te lopen, en tja je moet toch kilometers maken buiten
Ingerr schreef:wph1 schreef:Ik wil ook graag starten maar voor mij is het de 1ste keer.
nee dat is niet genoeg, je moet echt wel naar buiten gaan!
want ik weet niet hoe lang jij in de bak rijdt? maar ik denk echt niet meer als 2 uur?
je paard is dan niet gewent om zo lang te lopen, en tja je moet toch kilometers maken buiten
wph1 schreef:Maar hoe kunnen de andere zich dan wel opgeven want iedereen heeft toch last van de sneeuw en vorst.
Voor 15 december reed ik 3 keer in de week buiten gemiddeld 2 uur maar toen begon de vorst.