Welke GPS?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 20:20

Dan krijg je dus zoiets, in blauw de gereden route:

Afbeelding
Zondagmiddag een staprondje met Chubby 1h8min 6,4 km

Geel is de grens Belgie/ Nederland ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:32

Chubby schreef:
Ik heb die van Garmin gedownload, maar daarna ook Sporttracks. Met die laatste kun je veel gemakkelijker exporteren naar Google Earth en dat is echt cool!

heb je misschien de link van beide voor mij... en vooral welke ik dan daadwerkelijk moet hebben :o ben echt totaal niet handig in dit soort dingen }:0

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 21:42

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:46

Chubby schreef:
Dan krijg je dus zoiets, in blauw de gereden route:

Afbeelding
Zondagmiddag een staprondje met Chubby 1h8min 6,4 km

Geel is de grens Belgie/ Nederland ;)

He die weg ken ik :D ons huis ligt ergens onder de afbeelding dicht tegen de grenslijn (andere kant dorp). Ik rij daar ook heel veel en nu het weer beter is zal ik de trainingen eens aanvangen. Je ziet me dan wel eens langs rijden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 12:47

Zeg Inn, ik kom nu meestal in het bos uit bij die geweldige (vakantie?) huizen. Maar daar is echt lekker doorrijden onmogelijk. Is het vanaf daar dan ver naar een fatsoenlijk bos of ruiterpad?

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:52

Chubby schreef:
Zeg Inn, ik kom nu meestal in het bos uit bij die geweldige (vakantie?) huizen. Maar daar is echt lekker doorrijden onmogelijk. Is het vanaf daar dan ver naar een fatsoenlijk bos of ruiterpad?

Je kan verder doorrijden naar de ruchpense heide. Er zijn daar 8 lange zandpaden op Nederland verdwenen en dat is wel jammer. Maar er is een stuk zonder vakantiehuizen ook en over de grote baan naar Nederland op is ook nog wat bos. En ge hoeft niet enkel op het ruiterpad te blijven. Vroeger was dat er niet en er heeft nog nooit iemand iets gezegd als we overal rijden. Meestal kom je toch niemand tegen. We kunnen eens samen rijden dan rij ik langs de ranch en kan je met mij meerijden.

Pomski

Re: Welke GPS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:41

kan je bij de armin ook gem snelheid, huidige snelheid en afgelegde afstand in 1 scherm hebben?
Ik zit te denken om de garmin 205 te kopen!!!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 13:07

Pomski schreef:
kan je bij de armin ook gem snelheid, huidige snelheid en afgelegde afstand in 1 scherm hebben?
Ik zit te denken om de garmin 205 te kopen!!!

je kan bij de Garim zelf kiezen hoeveel dingen je in het scherm wilt, ik heb er ook 3 in staan. hartslag/snelheid/afstand...

echter...

bij mij is het in miles en ik wil natuurlijk km, wie kan mij daarbij helpen hoe je dit aan moet passen?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 13:33

Kijk een hier Karrimh, hier staat de Nederlandstalige handleiding ;)

http://www.garmin.nl/support/handleidingen/

Ik kan 'm hier op het werk niet openen, maar onder instellingen kun je je Garmin overzetten op 'metrisch' in plaats van mijlen.

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:49

Chubby schreef:

Ik kan 'm hier op het werk niet openen, maar onder instellingen kun je je Garmin overzetten op 'metrisch' in plaats van mijlen.

Klopt ik had daar ook al eens problemen mee toen kreeg ik ineens miles en het duurde even voor ik terug vond hoe ik dat moest veranderen.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:48

Inn schreef:
Chubby schreef:

Klopt ik had daar ook al eens problemen mee toen kreeg ik ineens miles en het duurde even voor ik terug vond hoe ik dat moest veranderen.

en hoe heb je het uiteindelijk terug veranderd? via deze link?

Podiumzadel

Re: Welke GPS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 02:37

De hartslag meter voor paarden word inderdaad door Podium geleverd. De receiver is van Garmin en de elektroden van Polar. Hij werkt zeer goed. Je kan er ook mee longeren op een diagonaal van 16mtr. Voor meer info www.podiumzadel.nl

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 09:05

Dat is anders wel een heul dure website! 289 euro voor de Garmin, terwijl ik 165 heb betaald..

Goedhard levert een ombouwset hartslagmeter voor 120 euro..