Dan ben ik zooo jaloers
Voor mij is het een uur rijden met de auto. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor mij is het een uur rijden met de auto.
Het duin zit op zo'n 15 min stappen
Ik heb dus een prachtig uitrijgebied! AnneOmie schreef:Mijn paard staat in Egmond, op zo'n ik denk 4 km van het strandHet duin zit op zo'n 15 min stappen
Ik heb dus een prachtig uitrijgebied!
Margreetje schreef:AnneOmie schreef:Mijn paard staat in Egmond, op zo'n ik denk 4 km van het strandHet duin zit op zo'n 15 min stappen
Ik heb dus een prachtig uitrijgebied!
Wauwie....wij wonen dan wel in NH maar naar Schoorl is het toch ook een uur rijden.![]()
Wij rijden voornamelijk dressuurmatig in de winter en in het weekend soms een buitenrit. Helaas hebben we de laatste tijd zo weinig tijd dat we maar 1 x in de week rijden. Nu de bak bevroren is kan je helemaal niet rijden dus van mij mag het wel weer stoppen met vriezen.
Judith_ schreef:Trainen zit er niet in, ik hou het voorlopig maar bij staprondjes en grondwerk. Maar kan niet wachten tot het stopt met vriezen.
Napie schreef:Ik heb vandaag heerlijk gereden: door een bevroren bos. Als ik zie hoe ze in het bevroren weiland tekeer gaan dan kan het rijden in het bos in mijn ogen ook geen kwaad. Hij leert in ieder geval goed zijn poten neerzetten. Probleem is dat dit schijnbaar ideaal shetlanderweer is want ze zijn zo heet als wat. Zo rustig mogelijk geprobeerd te draven en een handgalopje

Ik ga voortaan alleen nog maar met profiel onder mn schoenen naar buiten!

Ik heb liever dat hij binnen blijft dat dat ie 2 minuten op de wei staat en dan al op naaldhakken staat 
Als je paard 3 uur in de sneeuw staat heeft ie terug klompjes.
Soms postten ze hier een week niet, en vandaag 5 berichten, en de dag is nog maar in de helft
Djilna schreef:Ik denk eerder combi temperatuur van beslag en iets meer flexibiliteit waardoor de ijsbal wat sneller loslaat. Maar in zowel dit als gewone ijzers hou je wel sneeuw/ijsballen nu. Weet zelfs paarden die op blote voeten ijsklompen hadden gisteren.