Nina_rex schreef:Oké, we hebben geen zeis, dus geen ervaring met gezeisd gras!
Een bosmaaier is ook goed, zoalng het maar in lange halmen blijft en niet verhakseld wordt zoals bij een klassieke grasmaaier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
: een uur, een dag? Jet schreef:Kan je dan ook nog bedenken hoe dat heette Nina, of was dat bij een plaatselijke boer? Als ik ze hier haal zijn de kleinste toch echt rond de 30 kg, in vaal groen of zwart, die Haymix zat in doorzichtig plastic met opdruk verpakt, maar dat is dus wel zo'n 15 jaar geleden.
Ik heb een foldertje meegenomen, het heet Horse Dinner en het wordt gemaakt door Hippofan (http://www.hippofan.com , de contactpersoon voor Nederland is Anton Van Omme 06-653695082, info@vanomme.eu ). Het zijn pakjes van 20 kg. En het rook net zo heerlijk als ik me herinnerde.
silvana schreef:Horsedinner is een soort kuil,ik vermoed dat er wat melasse door zit het is nogal plakkerig en ruikt zoet.
Mijn paard was fel vermagert toen ze uit de kliniek kwam en met het voeren van horsedinner als extra is ze weer prachtig in haar vel gekomen.
) kunnen krijgen vanwege de extra zuurstof die de maag vraagt voor vertering.