Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
na 2 wkn niet dressuur rijden.) Sjolvir schreef:Balen Suzan!
Sorry Bianca die absurde startijd is uiteraard weer mijn schuld, maar je mag ook later starten zonder mij hoor![]()
![]()
Ik ben niet zo van de warmte, vandaar die vroege verzoeken, als het echt zat bent, moet je het maar laten weten.
Hoewel, ik start straks een jaar niet, dus maakt weinig uit...
biancavos schreef:Sjolvir schreef:Balen Suzan!
Sorry Bianca die absurde startijd is uiteraard weer mijn schuld, maar je mag ook later starten zonder mij hoor![]()
![]()
Ik ben niet zo van de warmte, vandaar die vroege verzoeken, als het echt zat bent, moet je het maar laten weten.
Hoewel, ik start straks een jaar niet, dus maakt weinig uit...
He joh gek, voor frank is het ook veel beter eigenlijk om vroeg te starten..Vind het stiekem wel erg jammer dat je een jaar niet start..
En vroeg opstaan ben ik wel gewend, begin op mijn werk ook om 7 uur dus..
Faline schreef:Ik ben ook weer van de partij. Heb vrijdag in Kootwijk Welshcup, we overnachten daar dan tot zondag. Beetje onzin om tussendoor terug te rijden naar frl.
, maar ivm mijn ribben ben ik nog niet fit genoeg. ik zou samen rijden met mijn jonge paardje Sera, zij wordt bereden door Kimberley. gelukkig wil Aster Adami rijden dus kunnen beide paarden toch nog naar KWB. Kimberley start klasse I, Aster kennismakingsklasse aangezien het op zulk korte termijn is
vooral met alle kreupele paarden
Heb er weer super veel zin in! Sjolvir schreef:Faline schreef:Ik ben ook weer van de partij. Heb vrijdag in Kootwijk Welshcup, we overnachten daar dan tot zondag. Beetje onzin om tussendoor terug te rijden naar frl.
Ja, bijzonder grapig!!! Dat welshfeestje!!
Had inderdaad rondgebeld voor boxen, kansloos uiteraard....
Kwam daar ook terecht, zegt die mevr. hebben wel 110 extra boxen, maar ook een groot feest die avond..
(leek me geen strak plan om mijn paard daar dan te parkeren, hoewel die vaker bij feestjes heeft gestaan
en zich klinisch dood kan gedragen en gewoon gaat pitten, maar vriendinnetje dat mee gaat springt dan
vermoedelijk over de box heen)
Vertrekken dus maar om 5 uur 's morgens, gaaappppp....
(Is in kootwijkerbroek)
Hoop dat je snel weer van de partij kunt zijn.
! Ik vond het echt super leuk! Voorkeuring, P/A, en nakeuring een A. Was echt top!!