Op naar het volgende rondje, maar eerst moeten we nog even meeten in Roden hoor
(dan kan jij lekker groomen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb namelijk besloten om ook endurance te gaan rijden met mijn toekomstige paardje
Wellicht dat ik nooit de klasse I uit zal komen, maar dat zien we dan wel weer
Mij lijkt het iig heel erg gaaf om ervoor te gaan trainen
Had al een kort verslag van Maarten gekregen en gehoord dat Ret op zijn tenen had gestaan
Zou het zelf ook wel een keer van dichtbij mee willen maken en wil zelf als Omar weer okay is ook erg graag endurance met hem gaan lopen... probleem is dat hij ook niet graag ingehaald wordt en heel veel wat jij over Amaretto schrijft klinkt me erg bekend in de oren
Tallie1979 schreef:Gefeliciteerd Ka!
Enne, ik kan je melden dat je er over een hele poos een concurrent bij hebtIk heb namelijk besloten om ook endurance te gaan rijden met mijn toekomstige paardje
Wellicht dat ik nooit de klasse I uit zal komen, maar dat zien we dan wel weer
Mij lijkt het iig heel erg gaaf om ervoor te gaan trainen
Ben benieuwd of er ook foto's komen van Austerlitz....maar de kans dat je erop staat is denk ik erg klein...
Maarten schreef:Pffff….. wat een dag!!Euhm…. Ik probeer nu woorden te vinden die Karin nog niet heeft geschreven, maar ze neemt me weer de woorden uit de mond! Ik wist dat Ret kon gaan, maar dat hij na 52 kilometer nog steeds energie over had, dat had ik toch echt niet gedacht. Lijkt me verstandig om een keer een klasse 3 met hem te gaan doen, hopenlijk heeft hij dan niet zoveel kracht meer om zijn hoef op te tillen, om hem vervolgens op mijn voet te planten en me nog een duw met zijn kont te geven zodat ik op de grond flikker
Gosh… wat heb ik die knol op dat moment verwenst
maar ach… hij zal wel bijtrekken bij zijn volgende wedstrijd!
![]()
We weten nu wat we wel en niet moeten doen tijdens een klasse 2. We blijven gewoon relaxed, Lautje houdt Ret vast en ik zorg voor de geestelijke en lichamelijke steun(oh ja… en spades zorgt voor de foto’s
)
Zelhem… here we come!
dat heb ik gemist

Fasel schreef:Maaraak werd afgekeurd op de nakeuring omdat hij niet rad liep. Dat klopte. Ik heb me sufgepiekerd waar hij zich verstapt heeft omdat ik op de heenweg van voordraven niets kon zien. Net realiseerde ik me dat hij over de biels is gestruikeld op het voordraafpad. Op een gegeven moment moesten mensen voordraven op een tweede pad. en daardoor vermoed ikd at hij gevoelig was. oliebol, want vanochtend was hij weer helemaal zoals het moest. Jammer dat dat toch wat rommelig ging. Maar helaas. Pindaboter. De dag was heerlijk.
Fasel schreef:Maaraak werd afgekeurd op de nakeuring omdat hij niet rad liep. Dat klopte. Ik heb me sufgepiekerd waar hij zich verstapt heeft omdat ik op de heenweg van voordraven niets kon zien. Net realiseerde ik me dat hij over de biels is gestruikeld op het voordraafpad. Op een gegeven moment moesten mensen voordraven op een tweede pad. en daardoor vermoed ikd at hij gevoelig was. oliebol, want vanochtend was hij weer helemaal zoals het moest. Jammer dat dat toch wat rommelig ging. Maar helaas. Pindaboter. De dag was heerlijk.

Pipo schreef:Gaaf gefeliciteerd!!! LIjkt me een enorm eind zo'n 52 km. En dat hij er beter uit kwam dan er in ging. Das ook wel heel goed.
Nogmaals gefeliciteerd!

Karin schreef:De grote verrassing kwam echter toen de hoofdveterinair zijn praatje afsloot met een aanmoedigingsprijs. Die ging naar… Prins Ameretto, ‘omdat dit paard fitter uit de wedstrijd kwam dan dat hij er in ging’. Ik wist even niet waar ik moest kijken, ik had dit niet verwacht maar het was toch echt waar en ik mocht ook een prijs uitzoeken (dat werd een halster.)

Karin schreef:[VvdD] The Day After The B(ig) 52 - Pijn is Fijn![]()
*duikt bed weer in, is er vannacht flink ziek van geweest*