Endurance Austerlitz - Turbo Ret en een verrassing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:17

Super Ka Party!!
Op naar het volgende rondje, maar eerst moeten we nog even meeten in Roden hoor (dan kan jij lekker groomen *LOL* )

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:12

Hoi Ka,

Heb je gisteren na de uitreiking niet gesproken maar ik vond het erg leuk om te horen dat jij de aanmodeigingsprijs won! Super hoor! Zeker omdat ik je verhaal over de wedstrijd al van je gehoord had.

Geniet ervan. Tot de volgende klasse 2. Wij gaan nu met Nasir ook kl2 rijden.

Groetjes Gerritje

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:24

Gefeliciteerd Ka! Haha!

Enne, ik kan je melden dat je er over een hele poos een concurrent bij hebt Haha! Ik heb namelijk besloten om ook endurance te gaan rijden met mijn toekomstige paardje Haha! Wellicht dat ik nooit de klasse I uit zal komen, maar dat zien we dan wel weer *LOL* Mij lijkt het iig heel erg gaaf om ervoor te gaan trainen Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:26

Tjonge! Wat een verhaal, zeg! Maar wat heerlijk nu je weet dat jullie er klaar voor zijn!
Topsport! Geweldig!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:25

Leuk verslag Karin en gefeliciteerd Had al een kort verslag van Maarten gekregen en gehoord dat Ret op zijn tenen had gestaan Haha! Zou het zelf ook wel een keer van dichtbij mee willen maken en wil zelf als Omar weer okay is ook erg graag endurance met hem gaan lopen... probleem is dat hij ook niet graag ingehaald wordt en heel veel wat jij over Amaretto schrijft klinkt me erg bekend in de oren *LOL*

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:27

Tallie1979 schreef:
Gefeliciteerd Ka! Haha!

Enne, ik kan je melden dat je er over een hele poos een concurrent bij hebt Haha! Ik heb namelijk besloten om ook endurance te gaan rijden met mijn toekomstige paardje Haha! Wellicht dat ik nooit de klasse I uit zal komen, maar dat zien we dan wel weer *LOL* Mij lijkt het iig heel erg gaaf om ervoor te gaan trainen Haha!

He Chantal zullen we samen gaan starten Tong uitsteken

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:11

Klinkt goed. Knap gedaan.
Vorig jaar was ik er als toeschouwer. Dit jaar, na ons avondje friesland zijn we maar gaan uitslapen. Haha!
Wanneer en waar is de volgende wedstrijd? Wie weet kan ik het plannen om te kijken.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:23

Ik keek net op de DER site en zag dat er een foto van jou en Amaretto opstaat. Het is de eerste foto als je bij Austerlitz op de foto's klikt!

www.deronline.nl

Oeps foutje... is Kootwijkerbroek.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:25

Volgens mij is dat een foto van Kootwijkerbroek, ze zijn het wel zo te zien!

Oke, je hebt het zelf ook al gezien Haha! Ben benieuwd of er ook foto's komen van Austerlitz....maar de kans dat je erop staat is denk ik erg klein...

Mijn grooms (moeder en zus) hebben helaas geen foto's gemaakt, omdat ik ze een half uur nadat ik gefinished was nog niet tegen was gekomen en toen maar eens belde......bleek dat ze halverwege nog op mij zaten te wachten, terwijl ik daar dus uuuuuren geleden al voorbij was gekomen...hadden ze de kaart verkeerd om gelezen, handig!

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:01

Maarten schreef:
Pffff….. wat een dag!! Haha! Euhm…. Ik probeer nu woorden te vinden die Karin nog niet heeft geschreven, maar ze neemt me weer de woorden uit de mond! Ik wist dat Ret kon gaan, maar dat hij na 52 kilometer nog steeds energie over had, dat had ik toch echt niet gedacht. Lijkt me verstandig om een keer een klasse 3 met hem te gaan doen, hopenlijk heeft hij dan niet zoveel kracht meer om zijn hoef op te tillen, om hem vervolgens op mijn voet te planten en me nog een duw met zijn kont te geven zodat ik op de grond flikker Haha! Gosh… wat heb ik die knol op dat moment verwenst Haha! maar ach… hij zal wel bijtrekken bij zijn volgende wedstrijd!

We weten nu wat we wel en niet moeten doen tijdens een klasse 2. We blijven gewoon relaxed, Lautje houdt Ret vast en ik zorg voor de geestelijke en lichamelijke steun Haha! (oh ja… en spades zorgt voor de foto’s Tong uitsteken )

Zelhem… here we come! Cool

Haha! dat heb ik gemist Haha!
anders had ik mooi een foto genomen Knipoog
fijn dat alles goed bevallen is bij jullie.
ik was ook zeer tevreden over me paardje, ze heeft erg goed haar best gedaan voor de eerste keer klasse 2.
jammer dat ze net als bij ret iets zagen bij de voorkeuring en ze een B kreeg voor locomotion.
ook nog nooit meegemaakt bij haar , dus weet niet waar het aan lag.
zelf niets gemerkt aan haar, en vandaag ook niets aan haar gezien.
in de vetgate weer een B en bij de nakeuring ook weer een B.
dus het was wel hetzelfde gebleven.
nogmaals ben zeer tevreden over haar, we hebben de 10e plaats met 16.25 km per uur.
als jullie zelhem rijden zie ik jullie daar weer want daar rijd ik ook als alles goed is.
maar dan met applause, als ie weer geen schuurplekken heeft Verward

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:08

Maaraak werd afgekeurd op de nakeuring omdat hij niet rad liep. Dat klopte. Ik heb me sufgepiekerd waar hij zich verstapt heeft omdat ik op de heenweg van voordraven niets kon zien. Net realiseerde ik me dat hij over de biels is gestruikeld op het voordraafpad. Op een gegeven moment moesten mensen voordraven op een tweede pad. en daardoor vermoed ikd at hij gevoelig was. oliebol, want vanochtend was hij weer helemaal zoals het moest. Jammer dat dat toch wat rommelig ging. Maar helaas. Pindaboter. De dag was heerlijk.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:47

Fasel schreef:
Maaraak werd afgekeurd op de nakeuring omdat hij niet rad liep. Dat klopte. Ik heb me sufgepiekerd waar hij zich verstapt heeft omdat ik op de heenweg van voordraven niets kon zien. Net realiseerde ik me dat hij over de biels is gestruikeld op het voordraafpad. Op een gegeven moment moesten mensen voordraven op een tweede pad. en daardoor vermoed ikd at hij gevoelig was. oliebol, want vanochtend was hij weer helemaal zoals het moest. Jammer dat dat toch wat rommelig ging. Maar helaas. Pindaboter. De dag was heerlijk.

Moesten jullie voordraven naast die stal of vanuit de bak die monsterbaan op. Ik vond het pad naast de stallen er ongelijk en bij de nakeuring stond er bijna aan het eind een wagentje met kuil. Voor Nasir reden om even aan de kant te springen. Je zal maar op een oneffenheid in het pad komen...

Ach het is en blijft een sport waarbij vanalles even anders kan uitpakken dan je in eerste instantie dacht.

arabianfrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:27

Fasel schreef:

uhhhhhhhhh hoe kan dat?
jij zegt dat ie afgekeurd is maar je staat wel op de lijst hoor.
volgens de lijst ben jij 12e

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:29

Ja dat vragen wij ons ook af. Begin nu te twijfelen of de da niet gezegd heeft dat hij het door de vingers zou zien. Maar even de Veterinaire kaart af wachten. Ik wee thet niet meer in ieder geval. Ben gewoon blij dat Raak in orde is:D

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:30

Dat kortere pad. Dus niet waar je normaal altijd moet draven in Austerlitz. En dat pad dat wij hadden zat vol kuilen en dus een biels op het eind:(. Maar is zo. It 's the risk of endruance. De lol haalt het toch niet weg.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:42

dat is waar. zo lang jullie allemaal er van genieten en vooral lol hebben dan is dat alleen maar goed! Het is de bedoeling om veel km op je paard door te brengen dan moet je er toch wel lol aan beleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:26

Nou dat is een mooi klasse 2 debuut met een mooi compliment/prijs aan het einde.
Dat opnaaien tussendoor ken ik heel goed van Händell en Ilindra, bij de SGW menwedstrijden mag ik meestal maar amper starten door de hoge hartslag voor het E traject, terwijl na het E traject alles weer normaal is.
Ilindra kan steigeren op de maat van het aftellen 5, 4, 3, 2, 1......... Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:39

Super Ka! Erg leuk die aanmoedigingsprijs! Ret stond er(nou ja, stond ie maar eens stil Haha!) er bij alsof ie nog rustgi een keertje die 52 km wilde doen. Leuk om het eens mee te maken, al heb ik je nu alleen zien finishen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:43

Gaaf gefeliciteerd!!! LIjkt me een enorm eind zo'n 52 km. En dat hij er beter uit kwam dan er in ging. Das ook wel heel goed.

Nogmaals gefeliciteerd!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 07:58

Pipo schreef:
Gaaf gefeliciteerd!!! LIjkt me een enorm eind zo'n 52 km. En dat hij er beter uit kwam dan er in ging. Das ook wel heel goed.

Nogmaals gefeliciteerd!

Vaak is het een beetje verslavend en wil je steeds meer. Eerst kijk je op tegen de klasse 1, en denk je klasse 2nooit. Dat is zo ver. En dan rij je opeens klasse 2 en gaat het allemaal vanzelf en ga je je richten op klasse 3. Denk nu zelf tjee 90 km dat is echt ver maar als we het waarschijnlijk een keer gedaan hebben valt het alles mee.

Maar euhh 160 km dat is pas veel (misschien over tig jaar....., droom, droom, droom)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 08:57

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:09

Arnica Ka. Dat gebruik ik altijd als mijn RSI weer flink de kop opsteekt of ik spierpijn heb. Is superspul.

Sterkte meid. Wat doe jij zelf aan training voor de wedstrijen?

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:22

Gefeliciteerd hoor! Klinkt super allemaal, vindt het erg knap hoor om zo'n afstand af te leggen, zie het mezelf niet zo gauw doen!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:55

Karin schreef:
De grote verrassing kwam echter toen de hoofdveterinair zijn praatje afsloot met een aanmoedigingsprijs. Die ging naar… Prins Ameretto, ‘omdat dit paard fitter uit de wedstrijd kwam dan dat hij er in ging’. Ik wist even niet waar ik moest kijken, ik had dit niet verwacht maar het was toch echt waar en ik mocht ook een prijs uitzoeken (dat werd een halster.)

Goed zeg!
Nou petje af voor jullie hoor.
Kanjers met de hoofdletter K !!!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:39