ik heb een cd gekocht,maar zal ook wel ergens op internet te vinden zijn
zo heb je ook benelux en europa,maar ja voorlopig houd ik het bij ritten in nederland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HHenny schreef:je kan ook de ban met elastiek verlengen en deze voor je zadel om het paard doen,mits je paard hier geen hinder van heeft
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer met hartslagband rijd,weet nu wel hoe de hartslagwaardes van mijn paard is,en vlak voor het aanbieden gebruik ik de vetcheck en zit ik oke dan bied ik gelijk aan
Kan wel een beetje inschatten of ie onder 60 zit of niet. Maar het is nog altijd gokken en hopen! Daarom lijkt me de GPS met hartslag meter ook zo handig!
CxX schreef:Zijn er hier mensen die de Garmin 305 hebben en ook de harstslag meter gebruiken zonder de ombouwset?
HHenny schreef:wennie schreef:Hoe zit het met de HS sensoren? Moet je daar zelf aan knutselen? Geven ze snel drukkingen?
Ik zie hem namelijk bij outdoor riding voor meer te koop staan maar met electroden van Polar.
de electroden van polar werken niet met garmin samen,is nml een andere frequentie