Ervaringen Helchteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:08

Zoezi schreef:
Ik ben 9e geworden :D Alleen waarom ik nou strafpunten hartslag krijg is me niet helemaal duidelijk...........

Je hebt 2 strafpunten, omdat je met 46 2 slagen hoger zit dan 44. De andere 4 komen van iets anders wat de veearts gezien heeft, maar dat kan ik niet zien, zonder vet kaart...

@Nicole:
Pin: Strafpunten Vet-In ==> 1 punt per minuut die verstrijkt tussen het finishen en het aanbieden
Pt: Strafpunten tijd ==> 1 punt per minuut boven de minimum tijd of 2 ptn per minuut onder de minimumtijd
Ph: Strafpunten hartslag ==> 1 punt per slag boven de 44
Pv: Strafpunten Vet-check ==> punten naargelang de score van de andere onderdelen op de vetkaart
Pm: Strafpunten beweging ==> punten naargelang er problemen zijn met de gangen.
TOT: Totaal strafpunten

Ik ben net naast het podium gevallen in de 20km reeks... Misschien lukt het om de volgende keer erop te staan. :)
Laatst bijgewerkt door SuSEQ op 02-04-09 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:10

Fijn dat je zo'n lekkere rit hebt gehad!! ;)

Nicole85

Re: Ervaringen Helchteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:02

Thx Suseq! Ik snap het en het klopt in mijn geval :j
Weet waar ik aan kan gaan werken de komende wedstrijden :)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:41

SuSEQ schreef:
Zoezi schreef:
Ik ben 9e geworden :D Alleen waarom ik nou strafpunten hartslag krijg is me niet helemaal duidelijk...........

Je hebt 2 strafpunten, omdat je met 46 2 slagen hoger zit dan 44. De andere 4 komen van iets anders wat de veearts gezien heeft, maar dat kan ik niet zien, zonder vet kaart...

@Nicole:
Pin: Strafpunten Vet-In ==> 1 punt per minuut die verstrijkt tussen het finishen en het aanbieden
Pt: Strafpunten tijd ==> 1 punt per minuut boven de minimum tijd of 2 ptn per minuut onder de minimumtijd
Ph: Strafpunten hartslag ==> 1 punt per slag boven de 44
Pv: Strafpunten Vet-check ==> punten naargelang de score van de andere onderdelen op de vetkaart
Pm: Strafpunten beweging ==> punten naargelang er problemen zijn met de gangen.
TOT: Totaal strafpunten

Ik ben net naast het podium gevallen in de 20km reeks... Misschien lukt het om de volgende keer erop te staan. :)

Hey misschien een domme vraag maar, krijg je sowieso geen bepaalde tijd om je paard even af te koelen (te laten drinken) na het finishen en voor de Vet-In? Een kwartier ofzo?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:55

Sin schreef:
Hey misschien een domme vraag maar, krijg je sowieso geen bepaalde tijd om je paard even af te koelen (te laten drinken) na het finishen en voor de Vet-In? Een kwartier ofzo?

Voor de nakeuring bedoel je? Je mag er 20 minuten over doen om aan te bieden, maar voor elke minuut krijg je wel strafpunten. Dus als je sneller kan aanbieden, is dat alleen maar goed.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:52

Nina_rex schreef:
Sin schreef:

Voor de nakeuring bedoel je? Je mag er 20 minuten over doen om aan te bieden, maar voor elke minuut krijg je wel strafpunten. Dus als je sneller kan aanbieden, is dat alleen maar goed.

Ja, de nakeuring dat bedoel ik!
Oei dan zal ik mij toch dringend een horloge met stopwatch moeten kopen. :)

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:24

Gewoon een horloge is ook genoeg hoor, kijken hoe laat je over de finish komt en dan binnen 20 minuten aanbieden. :)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:14

ik heb geen horloge .. echt , ik krijg daar stress van :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:45

Hahaha, nou dan moet je of maar geen endurance gaan rijden :P , of je doet alles gewoon op goed geluk en hoopt dat je op tijd bent. :+

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 23:52

Één troost is er wel en da's dat er in de 20km reeks nog geen strafpunten voor vet-in uitgedeeld worden... Een soort "zacht begin", dus.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 07:14

Ik rijd ook altijd met horloge.
Start 'em bij start, stop 'em bij finish. En dan zet ik tijd opnieuw in voor aanbieden. :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 09:41

SuSEQ schreef:
Één troost is er wel en da's dat er in de 20km reeks nog geen strafpunten voor vet-in uitgedeeld worden... Een soort "zacht begin", dus.

Hey, welke GPS had jij eigenlijk? Van manlief mag ik er 1 kopen :P

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 01:55

Ik heb de Geonaute Keymaze 500 uit Decathlon. (Zie ook hier) Niet de beste, maar wel goedkoop en zeker toereikend voor wat ik hem gebruik: het aflezen en bijhouden van tijd/snelheid/afstand en het registreren van de gereden route.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:31

willeke_nijs schreef:
seg zijn er zo weinig foto's gemaakt? Ik zie geen nieuwe foto's meer verschijnen... Noch hier, noch op het endurance forum. Wel jammer, want is leuk om nog eens te bekijken!

Ik was er niet hé :Y)

Ok neen, vorig jaar had ik ook niet zoveel foto's gemaakt :+
Maar toen was er wel een echte fotograaf, en die was er dit jaar (bij mijn weten) niet .. dus het zal daarom zijn dat je de indruk hebt dat er zo weinig foto's zijn ;)

Volgens mij is er trouwens wel gefilmd? Dus er zou nog een filmpje moeten komen ... Zal nog eens horen hoe dat precies zit en dan zal ik nog wat laten weten ;)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:06

Nina_rex schreef:
Hahaha, nou dan moet je of maar geen endurance gaan rijden :P , of je doet alles gewoon op goed geluk en hoopt dat je op tijd bent. :+

hihi.. ben in de decathlon een hartslagmeter gaan kopen (die ik nog moet ombouwen) en daar zit toch wel een horloge mee in zeker! :D
Maar ik ga hem enkel dragen op wedstrijd :p