MirjamN schreef:Dat heb ik nou helemaal niet met Hans, die is zo relaxed...Ik had voor TREC Beek wat extra bix gegeven, toen had ik de eerste paar kilometer wel wat moeite om hem bij me te houden (hij kan dan ineens handerd dan anders!), maar daarna ging het weer op het losse teugeltje. Als ie een keer 40km heeft moeten lopen, denkt ie vast wel twee keer na, voordat ie zo hard wil aan het begin, of niet?
Hans NOOOOOOOIIIIIIITTTTTTT stout en drammerig en voorop willen lopen toch?
Ik had dus ook bedacht dat mijn pony na een paar keer zo'n eind wel zou gaan bedenken dat je niet te hard van stapel moet lopen
Overigens rijd ik haar dus ook in dat hogetempo aan losse teugel. (als het moet staat het zo stil, zeker als je zonder druk rijdt)
Extra biks, hoeveel krijgt die van jou normaal dan, de mijne krijgt zowie zo denk ik al aardig wat eten.
(anders is er ook geen zinnige dressuur proef mee te rijden)
Stop er standaard 1 schep brok en 1 schep muesli in.
Bij werk komt daar nog extra bij, hard werken, nog een schep brok en muesli of slobber.
Voor de leuk hebben we wortels en appeltje voor de bijzonder.
Verder kuil zoveel madam blieft (staat dus ook de hele dag te malen)
Wat ik doe dag voor dressuur wedstrijd was altijd al meer voeren, doe ik ook met endurance.
(terwijl ik dag voor endurance niet echt ga rijden, paddock los, of 9 km stap en dan toch na het rijden ook
schep brok en schep muesli)