Maar wat ik me afvraag... hoe ga je dat dan doen met voer, dekens, emmers voor water etc?
Het lijkt me toch wel heel praktisch als er iemand met een auto wat spullen brengt, ook al kom je niet met de trailer. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het lijkt me toch wel heel praktisch als er iemand met een auto wat spullen brengt, ook al kom je niet met de trailer. Nina_rex schreef:Er zijn enkele stallen op de wedstrijdlocatie, en zonodig nog bij andere stallen in de buurt. Als je op tijd reserveert (en betaalt) straks dan kun je op de wedstrijdlocatie terecht, als je later bent dan kan het dus zijn dat je een paar km verderop komt. Gewoon straks op tijd erbij zijn en even duidelijk aangeven wat je wil en waarom.
Maar wat ik me afvraag... hoe ga je dat dan doen met voer, dekens, emmers voor water etc?Het lijkt me toch wel heel praktisch als er iemand met een auto wat spullen brengt, ook al kom je niet met de trailer.

.Nina_rex schreef:Nou, onze datum is sinds het organisatorenoverleg van afgelopen woensdag bekend: 9 mei, wordt het.

Klasse II dan dus
Shyla25 schreef:Die 27 is dat ook een kennismakingsrit? Ik kan namelijk niet officeel starten

Shyla25 schreef:Ik heb overal gezocht maar ik kan nogsteeds niet vinden waar ik me kan aanmelden
we willen namelijk met 3 meedoen van stal.
Djilan schreef:Ik heb hem in mijn planning opgenomenKlasse II dan dus
griebels schreef:Djilan schreef:Ik heb hem in mijn planning opgenomenKlasse II dan dus
En waarschijnlijk samen met mij en Liek ook nog
Missen we wel een vrijwilliger, maar dat lossen we wel op.