Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mazzeltje schreef:Alles zit in de auto, hoe krijg ik het voor elkaar. Vraag niet hoe!
Alleen de spullen van Susanne nog, maar desnoods kan ze die nog in haar voetenruimte proppen, hahaahah gelukkig is ze niet zo groot!
Nu even wachten tot johan thuis is met de broodjes, die nog even smeren en dan naar stal.
Uitmesten zodat ik dat niet nog morgenavond hoef te doen en Jip uit het land trekken.
even lekker eten en dan tussen 12 en 1 op weg!
Het schiet nu toch wel op!!!!!!!!!!!
fransje23 schreef:Wat ontzettend jammer (wilde eigenlijk iets anders schrijven) Annemiek. Je had er zo een zin in... Maar ja, nu eerst Omar maar verhuizen en hopen dat hij snel weer helemaal oke is. (kunnen we binnenkort eens samen trainen)
Cookie en ik starten in Holten de 45 km samen met Stephanie en Jolita. De week daarop start Cookie met Ester de Utrechtse heuvelrug.
Mocht iemand een handje over hebben....ik en Stephanie starten zonder grooms...

Ze zaten er wel al 7 weken onder, maar ik vind het toch wel hard slijten.
Lenneke_ schreef:Verder zijn de achterijzers aan de achterkant nog maar een mm dunZe zaten er wel al 7 weken onder, maar ik vind het toch wel hard slijten.

fransje23 schreef:Lenneke_ schreef:Verder zijn de achterijzers aan de achterkant nog maar een mm dunZe zaten er wel al 7 weken onder, maar ik vind het toch wel hard slijten.
Waarom ga je met een beslag van 7 weken oud zo een wedstrijd starten? Ben je dan niet bang een ijzer te verliezen etc?