@linky bij die y-splitsing zat ik ook helemaal verkeerd, belandde tussen de rabobank lintjes.... maar met wat extra gele lintjes was het allemaal soms wel wat duidelijker geweest idd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.Freggel schreef:Da's idd niet erg sportief en fair van nummer 8.
Tegen ons begon hij te zeuren over lintjes die weggehaald waren, wat later niet zo bleek te zijn. En hij zei toen: "Ik zit toch nog wel een beetje goed in mijn tijd?" Toen zei ik dat dat niet zo was aangezien hij pas na 1 uur en 45 minuten bij ons was en hij toen volgens de route 7 km had afgelegd. Ik heb hem nog wel een prettige rit gewenst maar kreeg een bende raar gemompel terug.
Tammy die het vertikte om zich te laten vangen... Na vijf minuten vrolijk in de drek gebaggerd te hebben en een kletspoot rijker kon ik haar pakken. In de trailer en op weg. Eenmaal op het terrein moesten we door een tractor op onze plek getrokken worden
Het was er ook een beetje nat
Paddockje opgezet, geinstalleerd en op naar de voorkeuring.
Nou, Tammy is nooit stijf, ik hou het maar op het steekloopje wat ze zien als stijf.
Dat betekende helaas ook af en toe boomstronken ontwijken en glibberen..
Toen weer voordraven, nog steeds een B.
Dus een C en niet goedgekeurd. Gelijk even benen gechecked en ze bleek zich aangetikt te hebben met het ijzer, snee in de hoefbal. Begrijpelijk dus, maar wel jammer.
woeliej schreef:ik hoop dat hij wat beter na denk voor hij weer mensen zo onbehoorlijk behandeld..
Freggel schreef:woeliej schreef:ik hoop dat hij wat beter na denk voor hij weer mensen zo onbehoorlijk behandeld..
En zijn paard

Had ik in Onstwedde...net 5 minuten te laat...
shelltje schreef:Ik heb ook enkele van jullie voorbij zien komen ik rijd zelf met mijn fries door het bos heen. De p/a was ook achter bij ons.