Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenneke_ schreef:Jammer, maar veulens gaan dan toch voor. Er komen nog genoeg wedstrijden

)

Ik denk niet dat mijn paard zo rustig zou blijven liggen zeg... die trekt net zo lang door tot hij weer bevrijd is... vreselijk verhaal!!
Alleen die grote hekken, die kleine klaphekjes waag ik me niet aan, daar stijg ik wel even voor af. Mirabagh schreef:@ Griebels,
Alleen het begin van dat pad zit er in nl op de terugweg bij G1 rechtdoor. Daar gaat de route linksaf als je hier zo'n 100 m door zou rijden dan ben je aan het begin van het snelwerkpad. Opletten dus. Onze paarden herkennen het ook na jaren nog, blijkbaar vinden ze het voluit gaan echt heerlijk.
Wat nu echt een cadeautje is voor alle deelnemers is het bloeiende vingerhoedskruid
WAT IS NEDERLAND TOCH MOOI
)... Is ook de reden dat ze hem uit de rensport gehaald hebben na zijn peesblessure 
AnneOmie schreef:Ik snap sowieso niet dat mensen dat risico nemen om maar over zo'n rooster te gaan en niet door het hek. Er staat volgens mij toch ook bij vermeld dat het gevaarlijk is en verboden om over de veeroosters heen te gaanIk denk niet dat mijn paard zo rustig zou blijven liggen zeg... die trekt net zo lang door tot hij weer bevrijd is... vreselijk verhaal!!

Anoniem schreef:wij(spookie en ik)zijn beiden afgehaakt...
ze had al een andere afspraak staan,en omdat spookie niet helemaal lekker loopt,vind ik het ook geen probleem.
Andere keer maar weer en kan nog genoeg fijne buitenritten maken.
Ik denk dat ik wel even kom kijken,in mijn upje,haahah dus als mensen willen meeten ergens?(grooms enzo?)