Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

evita_ schreef:Ja hoor, Nederland is ideaal endurance land. Koelwater komt gewoon uit de lucht vallen, heb je geen grooms meer voor nodig![]()
Scheelt ook dazen als het regent.
Ik heb een ontsteking in mn voet..zit nu met been omhoog te duimen dat het morgen en zondag beter is....
Jeddah schreef:Ik hou ook niet van een jas Jamika, ik neem wel droge kleren mee voor na de rit, en handdoeken (heb ik voor de grooms ook extra ingepakt) maar verder gewoon in mijn t-shirt rijden hoor!
Ik ga bitloos starten...deed Femcke vandaag voor het eerst sinds twee weken vakantie en twee weken bitloos rijden een bit in om te passen en ze ging meteen lopen stuiteren op de poetsplaats. Ga het maar gewoon zonder proberen en geef het bit met teugels wel mee aan mijn grooms, kan het er in geval van nood onderweg nog in. 
) Maar ik merk wel dat Visco erg trekt op een ander paard en daardoor niet echt goed op zijn eigen tempo loopt. Ik rij normaal altijd alleen dus ik wil even proberen of het alleen beter gaat.
)
maar je weet wat ik bedoel toch

Jeddah schreef:Niet druk om maken hoor! Ik rij ze eigenlijk nooit de laatste 4 dagen voor de wedstrijd. Dan ook weer 3 dagen niet. Wil beslist niet dat ze eventueel met een mini blessure die niet te zien is de wedstrijd in gaan, en ook daarna moeten ze zeker 72 uur herstel hebben vind ik om blessures te voorkomen.

Dat wordt bokkers spotten! Ik sta op de p/a controle dus ik zal alleen de mensen uit klasse 1 meemaken denk ik, maar ik geloof dat ik maar eens profielen ga doorneuzen en zo bokkers kan gaan herkennen. Misschien neem ik mijn huis-tuin&keuken camera ook wel mee om plaatjes te schieten als ik daar tijd voor heb.
) En met last van dazen een prachtige roze uitrij-vliegendeken.