Deze onderstaande wel, en dat is toch echt een endurance ruiter hoor. ook een bokker trouwens.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spades schreef:Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe groomauto?
Arabendu schreef:Indoor endurance is toch dat de verenigingssecretaris alle bokkende enduranceleden zonder paard met een grote longeerzweep twee uur lang door een bak heen jaagt omdat ze stompzinnige emails krijgt.![]()
Vraag me af hoe jullie deze stunt op 1 april wilen overtreffen
Arabendu schreef:Indoor endurance is toch dat de verenigingssecretaris alle bokkende enduranceleden zonder paard met een grote longeerzweep twee uur lang door een bak heen jaagt omdat ze stompzinnige emails krijgt.![]()
mazzeltje schreef:ik ben heel blij met de indoor!
Kijk eens naar buiten, moet er niet aan denken nu een wedstrijd te hebben.
Ik ben blij dat Latoy 2 weken vakantie heeft!
6 November mag ze aan de bak, ik start daar toch maar klasse 1!
Djilan schreef:Arabendu schreef:En we zeggen nog wel heel braaf dat het niet via de KNHS/KEV ed georganiseerd wordt
mazzeltje schreef:En ik de kennismakingsklasse....
6 November mag ze aan de bak, ik start daar toch maar klasse 1!
Ibbel schreef:Ik ben nog steeds voor de transponders (uit de racerij) Er zijn maar weinig paarden even hoog, dus missen de bordjes aan de hoofdstellen vaak het 'oog'.Dames, wel serieus blijven hè. Fotografen in het juryhokje kan natuurlijk niet. Dat leidt de rondetellers te veel af.
Overigens is onze droom natuurlijk wel een automatisch systeem met zender en ontvanger. Ieder rondje rijd je langs een 'oog', dat controleert/leest het startnummer dankzij een ontvanger aan het hoofdstel van het paard en zendt vervolgens direct een update naar de wedstrijdorganisatie. En de ruiter kan z'n rondestand vervolgens aflezen op z'n hartslagmeter.
Een betaversie van dit systeem wordt in de VS al enige tijd getest.
Ibbel schreef:Wat vervelend zegFrank, er is geen kennismakingsklasse. Alleen geroutineerde Outdoorruiters mogen starten om ongelukken te voorkomen.