Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn arabje draaft alleen niet zo hard als een draver natuurlijk, haha. Galop in vlot tempo is geen enkel probleem

en op stal wat stapgenootjes laten voelen enz. Oefening baart vast kunst 
Wat heerlijk om zo te rijden en Nero gedroeg zich voorbeeldig! Heel de rit lang teugeltje, behalve wanneer we ingehaald werden, daar moet hij nog aan wennen. Gelijk aangeboden, impuls heb je toch niets te verliezen. Precies 60 dus mazzel. Uiteindelijk 6e geworden dus nog met prijs naar huis ook
Kaygee schreef:Wij zijn ook weer onderweg naar huis! Ik ben weer een verslaving rijker hoor!Wat heerlijk om zo te rijden en Nero gedroeg zich voorbeeldig! Heel de rit lang teugeltje, behalve wanneer we ingehaald werden, daar moet hij nog aan wennen. Gelijk aangeboden, impuls heb je toch niets te verliezen. Precies 60 dus mazzel. Uiteindelijk 6e geworden dus nog met prijs naar huis ook
![]()
Jolindaa reed ik jou nou voorbij in die laatste 2 km? Wat balen dat je paardje dan zo gestresst raakt.
MyrtheJ super netjes, gefeliciteerd!
Trots op mijn dochter en haar super pony. Ze haalde een gemiddelde snelheid van 17,4 km/u. Haar prijs: een mooie Uvex-cap, een zak slobber en een rozet.
Misty12 schreef:Inmiddels ook weer thuis. Troepjes al opgeruimd, vieze dekjes al in de wasmachine gehad. Emmers, kannen en flessen staan weer op hun plekje. Net zo als pony. Die staat de lekker in de wei, bij zijn vriendinnetje. Anouk heeft de 44 km netjes gereden.Mooie waardes op de vetkaart. En als kers op het toetje, klap op de vuurpijl heeft ze een supernette eerste prijs behaald.Trots op mijn dochter en haar super pony. Ze haalde een gemiddelde snelheid van 17,4 km/u. Haar prijs: een mooie Uvex-cap, een zak slobber en een rozet.