Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. evdpanne schreef:In de tijd dat ik hem had is ie altijd goed geent. Alleen heeft ie bij de fokker geen basisenting gehad (alleen gewone), en dat is mij nooit verteld door de dierenartsen die hem bij mij hebben geent. Denk ook dat als ik klasse 1 had gestart ofzo dat het misschien niet mocht. Heb nu ook een aantekening en als ik de volgende keer zou starten en het is niet in orde dan mag ik niet starten.
Maar staleigenaar zou gelijk dierenarts bellen, dus volgende keer is dat in orde en dat gaat al een hoop stress schelen! Ik had al helemaal paniek, had wat geweest als ik m weer had moeten inladen, denk niet dat pony dat leuk had gevonden...
Qwek schreef:Ik heb vandaag ook meegereden. Het was voor ons de eerste endurance wedstrijd en ik vond het erg leuk. Had me alleen verkeerd opgegeven, ipv in de kennismakingsklasse stond ik bij de 'gewone' 26 km, maar ik mocht gelukkig wel starten. Heb geprobeerd rond de 13 km per uur te rijden, met een kwartier pauze op een paar km voor de finish was mn snelheid 12,79 km/u. Maar ik had geen idee dat je niet harder dan 15 km/u mocht rijden per traject dus toch nog gediskwalificeert. Het tempo moet wel een stuk lager dan ons normale tempo, volgende keer dus maar eerder een pauze haha. Haar hartslag was ook laag, heb haar steeds meteen aangeboden. Heb al zin in de volgende rit!

. Echt een explosieve sporter zeg maar. Mijn haf zet een bepaalde tankmodus op en die kan dan veel langer doorgaan, meer een marathonloper dus
.
?
.
.
. Ga eerst even vakantie vieren van 10 tot 24 april en daarna maar weer kijken wanneer ik weer ga starten
. Start genootje wilde Leersum en Ommen ofzo? Weten jullie hoe dat zit als het in gebieden is waar normaal ruiterbewijs verplicht is? Mag je dan wel starten of moet je die ook hebben? StEpHaNiE66 schreef:@evdpanne: Dan mag je Kootwijk niet starten want er moet 24 dagen tussen zitten begreep ik gisteren van de Jury! (als er een verkeerde/andere of te late enting is geweest in het verleden)
. Het is ook een aparte vraag... Mag je endurance starten als je in die gebieden normaal ruiterbewijs nodig hebt (die heb ik namelijk nog niet gehaald).evdpanne schreef:Mag je endurance starten als je in die gebieden normaal ruiterbewijs nodig hebt (die heb ik namelijk nog niet gehaald).
.
. Leuke sport om samen met kind te doen later (als ik oooit kinderen krijg).
(de roan)
hij is 50e geworden met een gem.snelheid van 10.412 (geloof ik)
) enz enz