Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Omdat er een foutje in het boekje is gekomen qua tijden is er op de site vanavond of morgen een gecorrigeerd tijdschema te vinden.
Ik doe een poging om het bestand hier neer te zetten..komt dus ook op de site. Als er nog iets onduidelijk is m.b.t. de tijden, graag mailen naar endurance.ommen@gmail.com.
07:15 Secretariaat open
07:30 Voorkeuring kl II open
07:45 Voorbespreking kl II
08:00 Voorbespreking kl I (extra)
08:30 Start kl II open
08:30 Voorkeuring kk + kl I open
09:00 1e Voorbespreking kk+kl I
09:30 Start kk+kl I open
10:00 Start kk+kl I open
09:30 Start kl II sluit
10:00 Vetgate open
10:15 2e Voorbespreking kk+kl I
10:15 P/A open
11:30 3e Voorbespreking kk+kl I
13:00 Start sluit
13:30 Vetgate sluit
16:00 P/A sluit
16:25 Finish kl II sluit
17:00 Finish kl I sluit
Zwart: staat in boekje
Rood: correctie op boekje
P.S. Tijdens voorkeuring klasse II mag klasse I zich ook laten keuren.
Wel heeft klasse II tot 8:45 uur voorrang bij het keuren.
Okee, volgens mij klopt ie zo weer..attendeer me er even op wanneer er nog steeds foutjes in zitten. Er was een boel gekrast in het schema en de doorgestreepte dingen heb ik eruit gelaten. * pffff *
Ben dol op foto's, en het is ons debuut dus foto's zijn dan altijd welkom
anneliesdj schreef:Beetje jammer dat ze niet aan onze kant van de vecht komen, wij wonen in het bos aan de andere kant van ommen.
Iemand die graag foto's wil?
?
. Kan niet missen
Ik loop daarvoor en daarna op het hoofdterrein rond en als ik tijd heb (druk druk druk) schiet ik daar ook wat plaatjes! Sok schreef:Horse_Art schreef:Foto's zijn altijd welkom, ook is dit ons debuut, ik rij met een arabier schimmeltje in knalrood! :p
Samen met nog een fries kruising, andere arabier schimmel in het blauw en een donkerbruine draver in het blauw ^^
Die er ook geeeeeen problemen mee hebben om op de foto te komen!