Endurance Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Endurance Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:23

Mijn doel is rond de 16. De punten kunnen me niets schelen.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:25

Mij ook niet!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:47

Ik heb besloten om zaterdag niet mee te rijden met de mendurance. Mijn rug is niet ok en de kar waarmee ik zou rijden daar wordt hij niet beter van (mijn nieuwe kar wordt over een paar weken geleverd). Helaas maar waar :(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:19

Mij ook niet :D
Ik start dus om 9 uur, nr 224. Ik heb erg veel zin!

Maar jullie komen me dan misschien nog wel ergens inhalen aangezien we toch deels dezelfde route rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:04

Wat balen Ipsilo. Hopelijk kan je de volgende keer wel. Bart heeft al email met de vraag waarom hij niet op de lijst staat.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:49

Ik start om 13.50 met startnummer 46.

Jammer Ipsilonka!

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:55

wij starten om half 11 met nummer 315. mooie tijd dacht ik zo! dan zijn we ook lekker op tijd terug..

denk dat wachten op de prijsuitrijking niet echt wat word dan...das dan wel weer erg jammer... wie weet toch maar es een oefen-paddockje bouwen.. :Y)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:13

Ik start om 11:58 :) mooie tijd

Ga denk ik wel met m'n engelse zadel rijden, en niet met western. :) Heb er anders zo'n neopreen paonder, glijden we van ellende nog van het paard af. :')

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:11

Troelaatje schreef:
wij starten om half 11 met nummer 315. mooie tijd dacht ik zo! dan zijn we ook lekker op tijd terug..

denk dat wachten op de prijsuitrijking niet echt wat word dan...das dan wel weer erg jammer... wie weet toch maar es een oefen-paddockje bouwen.. :Y)

In KWB mag je geen paddockjes maken helaas!
Daarom huur ik ook altijd een stal!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:41

Ik moet om 13.28 uur starten. Heb er ook onwijs veel zin in!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:34

Wij starten om 11.04, heb er echt super veel zin in! Ik heb nummer 333. Ik zag dat de laatsten nog om half drie starten dus wachten op de prijsuitreiking wordt 'm voor ons ook niet denk ik, als Safyra zo lang op de trailer moet staan breekt ze de tent af.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:40

Ben ongeduldig hoor want zal wel in het boekje staan, maar zou er nu een extra briefing zijn voor de klasse 1. Want als je pas om half 3 start dan hoef je toch niet al om half elf op het terrein aanwezig te zijn..

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:47

dat mag ik hopen... Ik las namelijk dat er geen paddocks gemaakt konden worden en ik ga niet drie uur lang met een draaiende tammy lopen.... :+

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:48

11.54 gaan wij van start, onder startnummer 4

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:55

De tijden van de voorbespreking worden nog anders (stond op het EF) De goede tijden komen in het boekje.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:08

Oh mooi! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:29

Ik heb bewust een late starttijd aangevraagd omdat we meer dan twee uur moeten rijden en Cloud op de trailer niet mag eten. Wij starten dan ook om 14:12. Zo laat had ik niet verwacht, maar dan kunnen we wel lekker uitslapen. :D

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:22

wennie schreef:
Napie schreef:
Is het koelen dan niet in de cursus aan bod gekomen???

Laat ik het zo zeggen, het thema van de lezing was: Groomen het vergeten onderwerp, omdat het niet in het orginele programma stond :P
Het is wel aan bod gekomen, maar voor veel mensen was de boodschap niet duidelijk :o

Ik zou eerst gaan groomen voor m'n vader met die oefenrit, maar ik vond het voor 14 km eigenlijk nogal overdreven, zeker omdat ik geen hulp had en zelf niet met water kan sjouwen. Voor de echte wedstrijd heb ik hulp en gaat er wel water overheen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:47

Ben helemaal happy, hopen dat het zo blijft.

Ben zojuist door overenthousiaste fjord die in uitgestrekte draf over het asfalt meende te moeten racen
meegesleurd (oke, kon het nog net bijrennen).
Madam is dus weer rad! (ipv ietsje onregelmatig op volte met RV been)
Gaan dus langzaam weer opbouwen met ons werk.

bulten, tja, laat ik het zo zeggen, die op haar neus is al jaren niet de enigste.

Mocht ik mee doen, ben ik ook hele late starter!
Sta als laatste bij de korte klasse I ..... ook na 2en of zo.

oke, ben nummer 66 start om 14.28 uur.
Nog iemand hier om met mee te rijden?

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:32

ArwenLune schreef:
Ik zou eerst gaan groomen voor m'n vader met die oefenrit, maar ik vond het voor 14 km eigenlijk nogal overdreven, zeker omdat ik geen hulp had en zelf niet met water kan sjouwen. Voor de echte wedstrijd heb ik hulp en gaat er wel water overheen.

Maar jouw paard is bekend met water gooien. Ik ziu er zelf niet voor kiezen om op een wedstrijd voor het eerst water of je span te gooien. Er hangt toch een kar achter en als je paardje dan opzij springt.
Wij hebben het dus gedaan voor de ervaring van het paard en om te kijken wat het effect op de HF is bij dat paard (wij heb geen hartslagmeter en er werd op meerder punten HF gemeten).
Mijn vader start overgens om 12:10 :)

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:07

mazzeltje schreef:
In KWB mag je geen paddockjes maken helaas!
Daarom huur ik ook altijd een stal!

das dus balen, heb ik nog niet eerder gedaan en zal het toch eens moeten proberen... dan maar thuis dus..
maar dan word het wachten op de prijsuitrijking denk ik te laat. wel jammer!
maar om Ro nou een paar uur op de trailer te zetten is ook niet echt wat.. dan gaan we gewoon op tijd naar huis.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:04

wennie schreef:
ArwenLune schreef:

Maar jouw paard is bekend met water gooien. Ik ziu er zelf niet voor kiezen om op een wedstrijd voor het eerst water of je span te gooien. Er hangt toch een kar achter en als je paardje dan opzij springt.
Wij hebben het dus gedaan voor de ervaring van het paard en om te kijken wat het effect op de HF is bij dat paard (wij heb geen hartslagmeter en er werd op meerder punten HF gemeten).
Mijn vader start overgens om 12:10 :)

Da's waar, dat scheelt hem niet. Ik maak me geen enkel zorgen om het aankunnen van de rit, maar ben er niet zeker van of hij door de hartslag keuringen komt. Niet omdat de conditie er niet is, maar gewoon omdat hij zo lekker enthousiast raakt van alle drukte. Ik had gehoopt dat hij met een paar jaar meer volwassenheid dat ook een beetje kwijt zou zijn, maar volgens m'n vader niet.. :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:38

Met het nieuwe reglement kan je in ieder geval kiezen wanneer je hem aanbied. Als hij het net iets te spannend vind bij de PA of de finish dan zet je hem gewoon met zijn kont van de drukte af en even lekker kroelen tot dat hij rustig wordt, eventueel een handje gras erbij. Als je het gevoel heb dat hij rustig is en hij is in goeie conditie dan is zijn hartslag wel goed.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:07

Oh dat wist ik nog niet, dat de regels verandert zijn. Ik ben deze keer meer adviseur dan dat ik er dicht bij betrokken ben. Maar dat klinkt wel nuttig, kunnen ze even wachten tot hij alles gezien heeft.

Als Rowan kon praten zou hij waarschijnlijk om de vijf minuten "OHH WAT GAAF!" uitroepen..

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 10:15

ArwenLune schreef:
Als Rowan kon praten zou hij waarschijnlijk om de vijf minuten "OHH WAT GAAF!" uitroepen..

Haha, hier nog zo 1.... :D Wordt voor ons ook gelijk de eerste keer en mevrouw laat zich ook al niet zo heel makkelijk 'betasten' door vreemden dus ik vraag me zowiezo af of we het gaan redden met die keuringen... :roll:

Maar het is maar voor de lol :+

Wij starten om 11.46 in de kennismakingsklasse!