Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Troelaatje schreef:wij starten om half 11 met nummer 315. mooie tijd dacht ik zo! dan zijn we ook lekker op tijd terug..
denk dat wachten op de prijsuitrijking niet echt wat word dan...das dan wel weer erg jammer... wie weet toch maar es een oefen-paddockje bouwen..
wennie schreef:Napie schreef:Is het koelen dan niet in de cursus aan bod gekomen???
Laat ik het zo zeggen, het thema van de lezing was: Groomen het vergeten onderwerp, omdat het niet in het orginele programma stond![]()
Het is wel aan bod gekomen, maar voor veel mensen was de boodschap niet duidelijk
ArwenLune schreef:Ik zou eerst gaan groomen voor m'n vader met die oefenrit, maar ik vond het voor 14 km eigenlijk nogal overdreven, zeker omdat ik geen hulp had en zelf niet met water kan sjouwen. Voor de echte wedstrijd heb ik hulp en gaat er wel water overheen.
mazzeltje schreef:In KWB mag je geen paddockjes maken helaas!
Daarom huur ik ook altijd een stal!
wennie schreef:ArwenLune schreef:Ik zou eerst gaan groomen voor m'n vader met die oefenrit, maar ik vond het voor 14 km eigenlijk nogal overdreven, zeker omdat ik geen hulp had en zelf niet met water kan sjouwen. Voor de echte wedstrijd heb ik hulp en gaat er wel water overheen.
Maar jouw paard is bekend met water gooien. Ik ziu er zelf niet voor kiezen om op een wedstrijd voor het eerst water of je span te gooien. Er hangt toch een kar achter en als je paardje dan opzij springt.
Wij hebben het dus gedaan voor de ervaring van het paard en om te kijken wat het effect op de HF is bij dat paard (wij heb geen hartslagmeter en er werd op meerder punten HF gemeten).
Mijn vader start overgens om 12:10
ArwenLune schreef:Als Rowan kon praten zou hij waarschijnlijk om de vijf minuten "OHH WAT GAAF!" uitroepen..
Wordt voor ons ook gelijk de eerste keer en mevrouw laat zich ook al niet zo heel makkelijk 'betasten' door vreemden dus ik vraag me zowiezo af of we het gaan redden met die keuringen...