zou onze tweede wedstrijd zijn geweest. Volgend seizoen dan maar.......baal hier wel van, had er gigantisch veel zin in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... ik heb geloof ik wel 50 singels geprobeerd
. Had je het idee voor de rainrot dat hij heel moe van ritten terugkwam?[/quote]
( als ik terug denk doet hij dit vanaf dat we de rossner singel gebruiken)
. 
.
)
Ik wil geen leer, dat maakt het ook iets lastiger.
Een elastiekje om het bandje te verlengen werkt beter, maar met mijn bontsingel kreeg ze er nog minder een afdruk van, ik denk omdat het dikke bont de randjes van de elektrode een beetje maskeerde. Zodoende heb ik ook al eens een smal stukje bont tussen elektrode en singel gedaan en dat ging wel goed! Gevoelig huidje ook dus, maar deze singel werkt voor ons heel goed!
Corientjuh94 schreef:Meer mensen waarvoor Waalwijk(brabant) mooi aan te rijden is ? Ik lees net een topic op bokt waarin ze graag een nieuwe wedstrijd op de kaart willen zetten volgend jaar. Ik baalde al dat loonse en drunense duinen dit jaar weer afgelast is. Wellicht als er meer bokkers reageren ze dit echt doorzetten
voor ons ook mooi aan te rijden, zou een mooie aanvulling zijn.Corientjuh94 schreef:Meer mensen waarvoor Waalwijk(brabant) mooi aan te rijden is ? Ik lees net een topic op bokt waarin ze graag een nieuwe wedstrijd op de kaart willen zetten volgend jaar. Ik baalde al dat loonse en drunense duinen dit jaar weer afgelast is. Wellicht als er meer bokkers reageren ze dit echt doorzetten

Ga het alleen niet onder het zadel doen; want dan zijn m'n knieschijven er aan
https://www.facebook.com/dorathewarrior ... 737752887/