… CYNN, Friesland is nog redelijk bij mij in de buurt. Jij hebt ook veel wedstrijden welke prima aan te rijden zijn!
Grappig dat alle paarden toch wel echt een gebruiksaanwijzing hebben he..

Feline, waar train je op de veluwe? Leuke routes zijn altijd welkom….

Hebben jullie trouwens allemaal een groom of zijn er ook mensen die alleen starten? Zelf zou ik K1 best alleen kunnen starten, maar ik vind het altijd een gedoe om aan te melden bij het secretariaat en een risico om je paard alleen te laten op de trailer/paddock (vindt pony nog niet zo tof!)…
Hoppit, wat gaaf!!! Ik heb 1,5 jaar geleden hetzelfde gedaan vanuit Rotterdam naar Wenum Wiesel…
… In november ga ik in Leersum trainen…
Ittheclown, goed bezig! Leuk dat je de minimale snelheid hebt weten te halen en je mee kunt doen. Je kunt als je minimaal 9 km/h haalt trouwens net zo goed meedoen met de K1…
Wat betreft regenrot, probeer eens tea tree olie te verdunnen met olijfolie en daarmee in te smeren, dan is het zo weg…
En de stap, dat hebben wij ook.. Mijn paard stapt niet gek snel en dat doe je tijdens wedstrijden gelukkig ook niet vaak. Ik vind het wel handig dat hij een beetje inkakt, zijn hartslag doet dat dan namelijk ook.
. Fijne van de veluwe is dat een groot deel die paaltjes heeft en dat ik wat minder vaak de verkeerde kant op rijd. Epe is ook heel fijn (en ook nummers/paaltjes). En nog een 30-er gedaan vlakbij Loenen en Eerbeek, dat was niet zo succesvol. Ik wilde wat meer tempo maken, maar uiteindelijk waren er super veel heuvels en ging dat gewoon niet zo. Ik rijd met de gpx bestanden van mijn route via ruiterenenmennen in endomondo en op sommige stukken reed ik op ruiterpad maar lag de route 400m naar rechts of links. Waardoor ik echt nog een half uur extra ben verdwaald.
. Ik kreeg het voor elkaar om zelfs in Wassenaar 1x verkeerd te rijden.
. Heb wel de mazzel dat ze altijd meegaan. Bovendien vindt mijn vader het nog te spannend om zijn auto af te gaven aan iemand die net zn BE heeft
. Het is voor mij wel makkelijk, kan ik leren rijden met iemand die met paarden heeft gereden want dan rijd je toch wel anders...
. Kiet heeft zoveeeeeel geleerd (ik ook!). Ik vind alles goed: voor ons is ieder geval Schoorl, Castricum, Wassenaar, Leersum en een groot deel van de Veluwe te doen
.