CYNN, Friesland is nog redelijk bij mij in de buurt. Jij hebt ook veel wedstrijden welke prima aan te rijden zijn!
Grappig dat alle paarden toch wel echt een gebruiksaanwijzing hebben he..

Feline, waar train je op de veluwe? Leuke routes zijn altijd welkom….

Hebben jullie trouwens allemaal een groom of zijn er ook mensen die alleen starten? Zelf zou ik K1 best alleen kunnen starten, maar ik vind het altijd een gedoe om aan te melden bij het secretariaat en een risico om je paard alleen te laten op de trailer/paddock (vindt pony nog niet zo tof!)…
Hoppit, wat gaaf!!! Ik heb 1,5 jaar geleden hetzelfde gedaan vanuit Rotterdam naar Wenum Wiesel…

Ittheclown, goed bezig! Leuk dat je de minimale snelheid hebt weten te halen en je mee kunt doen. Je kunt als je minimaal 9 km/h haalt trouwens net zo goed meedoen met de K1…
Wat betreft regenrot, probeer eens tea tree olie te verdunnen met olijfolie en daarmee in te smeren, dan is het zo weg…
En de stap, dat hebben wij ook.. Mijn paard stapt niet gek snel en dat doe je tijdens wedstrijden gelukkig ook niet vaak. Ik vind het wel handig dat hij een beetje inkakt, zijn hartslag doet dat dan namelijk ook.