bella24 schreef:Uhm ja, zo kan je het ook bekijken. Dan ben ik nu in de 50% zone bezig ofzo…? Ik ga in ieder geval niet bewust trainen op een hartslag van minimaal 120 bijvoorbeeld, dat bedoelde ik![]()
Het tempo opvoeren vind ik een moeilijke, iets waar ik wel veel over nagedacht heb. Bij mij is de redenatie dat ik merk dat steeds 25 - 30 km met 10-12km per uur blijven rijden (doe ik nu al bijna 2 jaar) geen effect meer heeft. Dan ben je kilometers aan het rijden om het kilometers rijden, is dat zinvol?
Ik wil dit seizoen een wedstrijd van 60km op vlak terrein met circa 11 km/u uitrijden. Dan lijkt het mij nuttig om in de training iets boven die snelheid te zitten, toch? Het liefste zou ik heuvels uitkiezen i.p.v. het tempo opvoeren. Dat doe ik ook wel eens per maand maar vaker in die omgeving trainen is voor mij niet mogelijk. Ik ben dus vooral op vlak terrein aangewezen…
dat heb ik nu ook wat ik lastig vind
Dat is dus 5 x heen en terug op hetzelfde stukje.
)/onverwachte waterpartijen na een scherpe bocht en etc.
Ik kom er jaarlijks met de Draver.nl meeting, en vorig jaar hebben we Laag Soeren gereden maar dat is eigenlijk Veluwezoom, en niet veel mul zand. Maar dat vond ik echt op de grens.
Qua ondergrond en omgeving vind ik het ook echt een prachtig gebied, zo afwisselend.
Misschien dat iemand zin heeft om gids te spelen?
We zijn dan in Hoenderlo bij Fjordhestgard.
Alleen voor een wedstrijd vind ik het dan weer minder prettig.