Holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:42

AnneOmie schreef:
Hey de broer van Maarten ook op bokt Haha!

Broer, broerder, broerdst - zoals Herman Finkers dat zo treffend weet te zeggen. Tong uitsteken

Haaai Michiel! Doei!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:08

Ik baal er vreselijk van dat mijn rijmaatje AnneOmie niet meedoet omdat Omar niet helemaal lekker loopt, ik heb er nog steeds zin in, maar het is niet hetzelfde!
Gelukkig komt Annmieke toch nog naar Holten om te kijken!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:26

Annemiek, geen zin om te groomen? Schijnheilig
Nah hoeft niet hoor, tenzij je bang bent je anders te vervelen Tong uitsteken

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:23

We gaan morgen al vertrekken met een groepje van 5 waarvan 4 de kennismakingsklasse rijden erug gezellig. We overnachten bij stal de ruuter. Brr zal wel koud worden in het tentje! Heb speciaal kunsstof beslag voor mijn merrie. Hoorde dat het geen overbodige luxe is voor deze rit. Iemand ervaring met Holten zonder hoefijzers?

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:13

Wij gaan ook morgen al vertrekken. Paardjes overnachten bij Olthuis en wij gaan in een Landal Greenparks-huisje.

Helaas kan een paard niet starten vanwege bronchitus, dus wordt het alleen Mackje en Pennypoownie.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:34

mazzeltje schreef:
Ik baal er vreselijk van dat mijn rijmaatje AnneOmie niet meedoet omdat Omar niet helemaal lekker loopt, ik heb er nog steeds zin in, maar het is niet hetzelfde!
Gelukkig komt Annmieke toch nog naar Holten om te kijken!

Ik baal ook Verdrietig Ik kom jullie aanmoedigen zaterdag!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:37

Djilan schreef:
Annemiek, geen zin om te groomen? Schijnheilig
Nah hoeft niet hoor, tenzij je bang bent je anders te vervelen Tong uitsteken

Hahaha ja enige probleem is dat ik niet weet hoe laat ik er ben want wil in de ochtend misschien nog snel even bij Omar kijken op zijn nieuwe stalletje! Kan mezelf dus niet echt vastleggen nu, maar ik wil je uiteraard helpen met Blik bij start/finish enzo. Hoe laat start je? *te lui om op startlijst te kijken Schijnheilig

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:51

Tussen 10.00 en 10.45 uur. Maar als het niet lukt geen probleem hoor Knipoog
In Zelhem heb ik ook zonder groom gereden en dat ging prima. Temp lijkt ook goed te gaan worden dus kijk maar gewoon waar je zin in hebt!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:59

Als je me nou sowieso even laat weten waar je spullen staan (in trailer?) voor bij de finish, dan kan ik je daar sowieso denk ik wel opvangen! Hoeveel km rij je?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:15

Mijn spullen zullen inderdaad in/bij de trailer staan, maar ik heb géén idee natuurlijk waar die op het terrein staat zaterdag Tong uitsteken Dus dat zou ik door moeten bellen als ik het niet vergeet Haha! Er zal iig een rode Berlingo voor staan Cool
Ik rij de 38km. Denk in een uur of 3. Verwacht zo rond de 12 km/h te rijden. Dus afhankelijk van hoelaat ik start zal ik tussen 13.00 en 13.45 uur finishen Knipoog

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:24

Wat ontzettend jammer (wilde eigenlijk iets anders schrijven Knipoog ) Annemiek. Je had er zo een zin in... Maar ja, nu eerst Omar maar verhuizen en hopen dat hij snel weer helemaal oke is. (kunnen we binnenkort eens samen trainen)

Cookie en ik starten in Holten de 45 km samen met Stephanie en Jolita. De week daarop start Cookie met Ester de Utrechtse heuvelrug.

Mocht iemand een handje over hebben....ik en Stephanie starten zonder grooms...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 07:10

Paspoort is er nog steeds niet Huilen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:12

Lenneke_ schreef:
Paspoort is er nog steeds niet Huilen

Wat zullen wwe nou krijgen...
Hoe kan dát nou????
Ligt ie niet in de vriezer? daar heb ik laatst mijn bril gevonden....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 07:16

Ik heb geen vriezer.

We hebben nog een dag om te zoeken, maar ik snap echt niet waar dat stomme ding nou is gebleven.
Ik bewaar hem altijd op dezelfde plaats (nadat we hem al eens eerder kwijt zijn geweest), maar nu ligt hij daar niet en we hebben m'n hele huis al overhoop gehaald

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:23

Ik had mij ingeschreven voor klasse 2 (korte) maar daar twijfelde ik al over, dus heb het om kunnen zetten naar de 28km. Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om niet mee te doen. Ik durf het niet aan, omdat het zadel niet lekker ligt. Hij heeft al 2 keer last van zijn rug gekregen. Door het zadel waarschijnlijk en zoals de osteopaat zegt, omdat hij te efficient(economisch) loopt Verward
En als ik dat een endurance wedtrijd loop, dan vraag ik redelijk veel van hem natuurlijk. Hij kachelt hem wel uit, maar hij gebruikt zijn rug en zijn spieren niet goed, zo vertelde zij mij. Als hij alleen zou lopen, dan zou dit geen problemen geven, maar met mij erop werkt dat efficiente loopje van hem niet.

Hebben meer arabieren hier last van?? Hij loopt vanachteren ook onwijs wijd als we heel hard draven. De eens zegt Balans, maar dat weet ik nog zo net niet. De osteo zegt dat hij zijn achterbenen niet kwijt kan, omdat hij en een ronde buik heeft en hij is iets overbouwd en heeft onwijs lange achterbenen.

Zo direct kan ik geen wedstrijdje meer starten Huilen

Heb wel een afspraak met best fit gemaakt!

Jeannine

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:25

Ik vraag me af of je té econmisch kan lopen.,..
Ik denk dat het eerder gewoon je zadel is!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:26

Ik hoop dat je paspoort vindt Lenneke!!!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:31

Ik hoop ook dat het het zadel is. Maar ik vond het we logisch klinken toen de Oseopaat het uitlegde. Het was niet heel ernstig zei ze, maar dat is voor mij al genoeg reden niet te starten. Ik wacht eerst bestFit wel af.

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes iig.

En Lenneke ik hoop ook dat je je paspoort nog vindt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:07

Hoop afzeggingen zo! Wat jammer voor jullie.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 08:17

HIJ IS ER Go jij! Go jij!

Oh, wat een opluchting.
Hele huis overhoop gehaald, ligt hij in de auto onder de stoel.

Maar ik heb wel alvast heel wat spullen ingepakt voor de verhuizing.

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:17

Oh wat fijn voor je, dat je het paspoort gevonden hebt, je zou maar door zoiets niet kunnen starten Boos!

Ja, dat van die afmeldingen viel mij ook al op, echt balen hoor. Je verheugt je toch enorm op zo'n wedstrijd en dan moet je toch op het laatste moment weer afzeggen, nouja je paardje gaat natuurlijk voor. Zonder paard geen wedstrijd.

Ik zou vrijdag al komen met paard, maar dit wordt toch zaterdagochtend. Ben namelijk optijd weer aan een trailer gekomen, dus kan er lekker zelf heen. Mijn stalgenootje Heidi met haar paard Nesta (rijdt de 60 km), komt wel de vrijdag al. Jullie zullen haar herkennen aan een joekel van een trailer en haar vrienden gaan ook mee, die dezelfde trailer hebben (grooms) Knipoog

Mij herken je aan een bordeaux rood jeepie en een bordeaux rode trailer Knipoog En een bruin paard, hihi. Heb der zin in!!! Voor mijn paard haar eerste wedstrijd, dus ik ben echt benieuwd hoe ze het gaat doen.

Tot zaterdag allemaal,

Groetjes Melina

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:23

Alles zit in de auto, hoe krijg ik het voor elkaar. Vraag niet hoe!
Alleen de spullen van Susanne nog, maar desnoods kan ze die nog in haar voetenruimte proppen, hahaahah gelukkig is ze niet zo groot!
Nu even wachten tot johan thuis is met de broodjes, die nog even smeren en dan naar stal.
Uitmesten zodat ik dat niet nog morgenavond hoef te doen en Jip uit het land trekken.
even lekker eten en dan tussen 12 en 1 op weg!
Het schiet nu toch wel op!!!!!!!!!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:34

Jáá, spannend!
Ik ga na min werk de laatste spullen inpakken en Annalynn gaat de geleende trailer vanmiddag even nalopen op bandenspanning en lampen Lachen

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:53

Zo, hier zijn de boodschappen binnen.
Nu nog even onze tas inpakken en Idor zijn spulletjes gaan natuurlijk ook mee!

Bij Mackje staat alles eigenlijk al klaar, dus daar nog de laatste spullen inladen en op pad!
We hebben er zin in!!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:09

Ik kan vanavond pas inpakken, zit nu nog op mijn werk Boos! Knipoog