Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorie schreef:Maar ik weet zeker dat ik de grootste knol heb in het paars!!!!!
Freggel schreef:Jorie schreef:Maar ik weet zeker dat ik de grootste knol heb in het paars!!!!!
Dat zal vast.
En die van mij is vast het breedst
Ze start samen met daandriaan hier op het forum, en met nog een vriendin van ons die een witte arabier heeft! Ik heb er zin in als groom, en ben te herkennen aan mijn donkerblauwe dravers.nl vest
tenzij het te warm is dan in me grijze shirtje met oranje letters!
Ik start dus ook, een zwartbruine draver met rood, samen met Nina en Rex, bruine draver in blauw, en de rest van de familie Nina (ook al blauw). TigerBD schreef:Mijn paard doet ook mee, samen met mijn beste vriendin die mede-eigenaresse is van Tiger, ik ben die keer daarop weer aan de beurtZe start samen met daandriaan hier op het forum, en met nog een vriendin van ons die een witte arabier heeft! Ik heb er zin in als groom, en ben te herkennen aan mijn donkerblauwe dravers.nl vest
tenzij het te warm is dan in me grijze shirtje met oranje letters!

griebels schreef:Schiet me nu ineens weer te binnen
Laag Soeren is liekie's oude trainingsgebied, met zijn crosspad. Ik merkte vorige jaar meteen welk pad dat was, vrij in het begin
In het knalgeel als het goed is
griebels schreef:Schiet me nu ineens weer te binnen
Laag Soeren is liekie's oude trainingsgebied, met zijn crosspad. Ik merkte vorige jaar meteen welk pad dat was, vrij in het begin
gelukkig maar want ze hebben daar een paar jaar geleden een hek geplaatst. Dan zou Liekie raar staan te kijken ......... heel hard gaan en dan nog springen ook