Nog eentje gevonden, hier stond ik mijn supergrooms te "instrueren"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Apple schreef:Tal, ben jij nou zoveel afgevallen? Je ziet er goed uit.
Puur door de voorpret stress denk ik 
TigerBD schreef:Ik heb maar 1 fotograaf gezien en die stond vlak voor de finish bij de start zeg maar, die foto is echt goed gelukt volgens mij dus ik hoop dat het die site is die dinsdagavond klaar is met foto'sen wat was het een mooie omgeving zeg en al die heuveltjes echt mooi!
mazzeltje schreef:AnneOmie schreef:Ik heb ook erg lekker gereden en Omar heeft het echt super gedaan op zijn 1e keer op deze afstand. Dit was onze 2e klasse II en ook deze hebben we helemaal goed uitgeredenBen echt super trots op hem. Heb samengereden met Saskia en Jip en dat ging helemaal super samen! In Zelhem gaan we het nog eens over doen. Jip en Omar hebben nu verkering
Ze waren zo lief samen!
Ik hoef dus niets meer te zeggen want ik wou hetzelfde zeggen!
Was zooooooooooooooooo super deze rit!
En veel ge-OH onderweg
. Jet schreef:Hé Tal, dan stond je bijna naast mij, alleen die vrachtwagen stond ertussen, grappig eigenlijk. Die donkergroene trailer met rode bus ervoor en soms bruin paard eraan is van mij.
En dan niet eens van elkaar weten wie we zijn
Toch wel jammer, heb toch redelijk weinig mensen gesproke gister.. Nou ja, in Zelhem ben ik weer groom, dus dan gaan we in de herkansing
Tallie_Ho schreef:http://www.manegejonker.nl/images/endur ... G_9791.JPG
Nog eentje gevonden, hier stond ik mijn supergrooms te "instrueren"

stephanie81 schreef:Ik weet niet of dit degene is, maar dit is de fotograaf die ook bij de pa stond. hij heeft geen site maar je kan hem een mailtje sturen met je startnr en dan stuurt hij wat foto's via de mail door.
Borletti@tiscali.nl

Dat waren er heel wat, maar tot nu toe ben ik nog geen foto van mezelf tegen gekomen 
stephanie81 schreef:wie is die fotograaf die vlak voor de pa klasse 1 stond. die moet toch erg leuke foto's hebben van mij en franca.?
Ben erg benieuwd....
Karin schreef:Mijn vriendje stond met zijn camera vlak na de P/A (voor de klasse 2 en 3 op 40 km). We hopen ze zo snel mogelijk uit te zoeken en online te zetten.

Karin schreef:Ja maar die stond na de P/A.