Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinacolada schreef:Ja klopt. Ik heb in ieder geval heerlijk gereden
Even een vraagje. Ik zit die uitslagen te bekijken. Heb je kennismakingsklasse. Staat er 5 van de 11 gestarte combinaties in de uitslag
* Goedgekeurd, niet geklasseerd i.v.m. verplichte rust of snelheidscorrectie
Waar * voor staat die staan wel genoemd, waarom die anderen niet?
MoReQuarabs schreef:@ Romkabouter ik heb uit betrouwbare bron (René) vernomen dat de werkelijke afstand voor Klasse I inderdaad circa 25 km is geweest.

Bonanzalover schreef:We waren met twee tweespannen (friezen en sjezels) en een fjord en new forrest...........
MoReQuarabs schreef:@ Romkabouter meer precies (krijg ik ingefluisterd) ingetekend op een 1:10.000 kaart van de Topografische Dienst (Emmen) waarop alle grote zandpaden zichtbaar zijn. De computer berekent dan zelf de afstand van het traject.

MoReQuarabs schreef:@ Pinacolada ging even iets mis met beantwoorden, ben nog een beetje krukkig met berichten verzenden op Bokt. In antwoord op je vraag of ik een diploma heb gekregen, nee en volgens mij werden er ook geen diploma's uitgereikt alleen de prijzen en daarna kon iedereen zijn veterinaire kaart ophalen.
Degenen die niet genoemd staan zijn misschien de vetgate niet goed doorgekomen of hebben tussentijds opgegeven?
MoReQuarabs schreef:Misschien krijgen we dan nog een diploma toegestuurd?
Romkabouter schreef:Maakt mij niks uit, afstanden kloppen misschien vaker niet bij endurancewedstrijden. Maar ik hoorde dat er mensen waren die vonden dat ze zo snel terug waren.

MoReQuarabs schreef:@ Romkabouter meer precies (krijg ik ingefluisterd) ingetekend op een 1:10.000 kaart van de Topografische Dienst (Emmen) waarop alle grote zandpaden zichtbaar zijn. De computer berekent dan zelf de afstand van het traject.

Ibbel schreef:MoReQuarabs schreef:@ Romkabouter meer precies (krijg ik ingefluisterd) ingetekend op een 1:10.000 kaart van de Topografische Dienst (Emmen) waarop alle grote zandpaden zichtbaar zijn. De computer berekent dan zelf de afstand van het traject.
Er zit maar 1 fout in je berekening: ruiterpaden staan niet op topografische kaarten, en de route liep over ruiterpaden, niet over de (wel op topografische kaarten ingetekende) grote zandpaden.
Ik ben het er overigens zonder meer over eens dat de routes korter waren. Maar topografische kaarten gebruiken om een route in te tekenen is niet (goed) mogelijk. Die paden staan er domweg niet op.

Ibbel schreef:(Ik heb zelf alle topografische kaarten van NL - ik doe wel vaker een poging om ze te gebruiken, maar nauwkeurig gaat dat echt niet)
susan schreef:wow de plaatjes zien er weer veelbelovend uit meneer p. annenkoek!