Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynnepinny schreef:Hoe zit dat eigenlijk met dat vooruit plaatsen? Klinkt zo zonde, zo heb je toch uiteindelijk geen 1000 km gereden als je finished?
Grit schreef:Ik lees ook dit op twitter;
From Urtuu 7; SD still unwell and on IV, as is CG who was her heroine earlier. Think these two will sit out the afternoon and regroup
Citaat:From Urtuu 7; SD still unwell and on IV, as is CG who was her heroine earlier. Think these two will sit out the afternoon and regroup.
Cath helaas aan het infuus, samen met meerderen op andere stations.
Het is vandaag erg warm, veel ruiters hebben last van uitdrogingsverschijnselen.
Van Cath zelf nog niks gehoord, mocht ik wat horen laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.
Bron: Twitter @mongolderbylive
bakkabouter schreef:Van de facebook pagina geplukt...Citaat:From Urtuu 7; SD still unwell and on IV, as is CG who was her heroine earlier. Think these two will sit out the afternoon and regroup.
Cath helaas aan het infuus, samen met meerderen op andere stations.
Het is vandaag erg warm, veel ruiters hebben last van uitdrogingsverschijnselen.
Van Cath zelf nog niks gehoord, mocht ik wat horen laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.
Bron: Twitter @mongolderbylive
Ladybird schreef:Maar hoe kan je wat van Cath horen steeds?
Je moest toch je mobiel inleveren bij de start?
dimmelim schreef:Er lijkt iets erg niet goed te gaan met Sian Dyson, met 90 km per uur richting Ulaan Baatar...
http://tracking.theadventurists.com/#mo ... sian-dyson