Trainingsritten kunnen altijd ingepland worden en gaat door vanaf 2 combinaties.
Voor de gevorderde ruiter heb ik 3 Arabieren beschikbaar en daar kan gebruik van gemaakt worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pascalle90 schreef:Ik meld mij hier ook even! Ik zou graag van de winter mee gaan met wat trainingen om mij goed voor te bereiden op het komende seizoen. Vorige week succesvol de impuls in Wassenaar gedaan dus wij gaan er komend seizoen vol tegenaan!
Plekken die voor mij goed aan te rijden zijn:
Noordwijkerhout
Wassenaar
Amsterdamse bos
Veluwe
Leersum
En alle dingen in de buurt die ik nog niet ken!
Carol10 schreef:Het lijkt me erg leuk, maar ben een absoluut beginner. Hoe verder conditie opbouwen en zo verder zou ik graag willen leren. Zodat ik misschien volgend jaar een wedstrijdje kan rijden.
Plaats de Achterhoek.
quibusjes schreef:Wat ontzettend leuk. Ik zou graag een keer mee willen om kennis te maken met endurance. Ik ga er niet meer aan beginnen met die van mij (23), dus als ik een paard zou kunnen huren heel graag.
Ik zal een pb sturen voor meer informatie
xLoki schreef:Even dit topic een stukkie omhoog schoppen.
Ben mij aan het inlezen over endurance en zit eraan te denken om over een poosje endurance te gaan rijden met mijn paard (die nu Z dressuur loopt, dus best wat anders).
Rijd nu ongeveer 1x per week een rit van 15/20km en probeer daarbij ook nog 1x per maand een rit op ander terrein/bos te doen. We rijden 'thuis' in de bossen van Soest.
Verder wordt er vrijwel iedere dag getraind in de bak voor de dressuur.
Nu vroeg ik me af, ik zag dat je ook wel eens trainingen in Leersum doet.
Heb je toevallig binnenkort een rit in Leersum gepland staan voor nieuwkomers/beginnende klasse I? Is voor mij veel dichterbij dan Wassenaar!
Karrimh schreef:xLoki schreef:Even dit topic een stukkie omhoog schoppen.
Ben mij aan het inlezen over endurance en zit eraan te denken om over een poosje endurance te gaan rijden met mijn paard (die nu Z dressuur loopt, dus best wat anders).
Rijd nu ongeveer 1x per week een rit van 15/20km en probeer daarbij ook nog 1x per maand een rit op ander terrein/bos te doen. We rijden 'thuis' in de bossen van Soest.
Verder wordt er vrijwel iedere dag getraind in de bak voor de dressuur.
Nu vroeg ik me af, ik zag dat je ook wel eens trainingen in Leersum doet.
Heb je toevallig binnenkort een rit in Leersum gepland staan voor nieuwkomers/beginnende klasse I? Is voor mij veel dichterbij dan Wassenaar!
De trainingen zijn zoals het topic heet in Wassenaar....
Gisteren mensen uit Eindhoven gehad en vandaag zelfs iemand uit Ruurlo (enkele reis 180km)....
xLoki schreef:Karrimh schreef:
De trainingen zijn zoals het topic heet in Wassenaar....
Gisteren mensen uit Eindhoven gehad en vandaag zelfs iemand uit Ruurlo (enkele reis 180km)....
Ah oké, die trainingen op locatie in Leersum doe je dus niet meer?